رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ایگناتیف: ایران تیمی غیرقابل‌ پیش‌بینی است/ تیم ملی زمینه لازم برای باروری ایده‌های کی‌روش را ندارد

20:49 - 17 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۶۱۵۹
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
سرمربی پیشین تیم ملی روسیه اعتقاد دارد تیم تحت‌هدایت کارلوس کی‌روش غیرقابل‌ پیش‌بینی است.

به گزارش گروه ورزشی ، بوریس ایگناتیف که سابقه سرمربیگری تیم ملی فوتبال روسیه و تیم المپیک عراق را در کارنامه‌اش دارد، در آستانه بازی دوستانه فردا شب (سه‌‌شنبه) تیم ملی روسیه برابر ایران گفت: ایران تیمی غیرقابل‌ پیش‌بینی است. زمانی که هدایت تیم زیر 23 ساله‌های عراق را برعهده داشتم یکبار با ایران روبه‌رو شدیم، اما ماجرا برای خیلی وقت پیش است و از آن موقع تا کنون اوضاع خیلی تغییر کرده است. خیلی از کشورهایی که زمانی حرفی برای گفتن در فوتبال نداشتند، اکنون برای خود غولی شده‌اند.

وی ادامه داد: تیمی که حضورش در جام جهانی را قطعی کرده، پس حریفی جدی است. در حال حاضر می‌توان گفت که تیم ضعیفی وجود ندارد و نمونه‌اش همین ایلسند که به یکباره چقدر متحول شده است. بنابراین باید در بازی با ایران مراقب باشیم. ما در گذشته گاهی اوقات رقبای خود را دست‌کم گرفته‌ایم، از این‌رو می‌خواهم که تیم ملی روسیه با حداکثر توان برابر ایران بازی کند. ما به لحاظ انفرادی مشکلاتی داریم که باید آنها را رفع کنیم و باید این تیم ایران را شکست دهیم.

ایگناتیف تصریح کرد: ایران به لحاظ فیزیکی بازیکنان قدرتمندی دارد که به لحاظ فنی هم خوب تمرین داده شده‌اند، اما همانطور که قبلاً هم گفته‌ام آنها به لحاظ تاکتیکی خیلی خوب آماده نشده‌اند.

وی در مورد حضور سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی در لیگ برتر روسیه هم اظهار داشت: آنها برای فوتبالدوستان روسیه چهره‌ای آشنا هستند، اما به نظر من هر دوی آنها در سطح متوسطی هستند. اگر بخواهیم در مورد آزمون صحبت کنیم، او در بازی دوستانه مقابل توگو نتوانست به خوبی در ترکیب تیم ایران جا بیفتد. به نظرم او قویتر از کوکورین و یا اسمولوف نیست. از جنبه انفرادی و در مقایسه تک‌تک بازیکنان، تیم ما (روسیه) مستحکم‌تر از تیم ایران است. در واقع قدرت ایران کار گروهی آنهاست.

سرمربی پیشین تیم ملی روسیه در مورد تأثیرگذاری کی‌روش در تیم ایران گفت: کی‌روش مربی خوبی است. او تجربیات خود از مدارس فوتبال پرتغال را کم‌کم به تیم ملی ایران تزریق می‌کند، اما بعید می‌دانم که بتواند از ایران تیمی به سبک پرتغال در بیاورد. این تیم زمینه لازم برای باروری ایده‌های کی‌روش را ندارد.

ایگناتیف در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: ما باید برتری خودمان را به ایران تحمیل کنیم. تیم ما پس از شکست کره جنوبی در بازی دوستانه اکنون از روحیه بالایی برخوردار است و و با حمایتی که از سوی هواداران در خانه خواهیم شد،‌ می‌توانیم در این دیدار به پیروزی برسیم. ایران هم احتمالاً بازی معمول خود را انجام خواهد داد. بیشتر بازیکنان آنها درک بالایی از فوتبال دارند و به خوبی وظایفی که به آنها محول شده را در زمین اجرا می‌کنند. از آنجایی که ایران در جام جهانی روسیه هم حضور خواهد داشت، احتمال اینکه کی‌روش بخواهد از ترکیب اصلی‌اش استفاده کند را رد نمی‌کنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *