رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازگشت رسن به تمرینات و پا به توپ شدن شجاع/ تأکید برانکو روی نکات فنی

17:58 - 17 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۶۱۲۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
در روزی که هافبک عراقی پرسپولیس به تمرینات سرخپوشان بازگشت، شجاع خلیل‌زاده نیز پا به توپ شد.

به گزارش گروه ورزشی ، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای رویارویی با استقلال خوزستان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال امروز (دوشنبه) با حضور 22 بازیکن در ورزشگاه شهید کاظمی پیگیری شد.

حاشیه‌های این تمرین به شرح زیر بود:

* بشار رسن، هافبک عراقی سرخپوشان پس از چند روز غیبت امروز در محل تمرین حاضر شد و به همراه دیگر اعضای تیم به تمرین پرداخت.

* محسن مسلمان با چند دقیقه تأخیر در تمرین حضور یافت.

* تمرین از ساعت 16 با صحبت‌های برانکو آغاز شد و بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز تیم به دو گروه تقسیم شدند و به کارهای نرمشی، کششی، سرعتی، استقامتی و تعادلی پرداختند.

* بازیکنان در ادامه زیر نظر برانکو به دو گروه تقسیم شده و به کارهای ترکیبی و تاکتیکی روی آوردند که در این تمرین سرمربی پرسپولیس مدام تمرین را متوقف کرده و نکات فنی را به تک تک بازیکنان گوشزد می‌کرد. دقایقی نیز برانکو همراه سرخپوشان پا به توپ شد که تعجب هواداران حاضر را در پی داشت.

* سرخپوشان در بخش بعدی به کارهای تاکتیکی روی آوردند و برانکو با ظرافت خاصی بر این قسمت از تمرین شاگردانش نظارت داشت.

* منوچهر عبدالله‌زاده، سرمربی تیم امید پرسپولیس در این تمرین حضور پیدا کرد و با سرپرست تیم، محمود خوردبین گفت‌وگویی داشت.

* شجاع خلیل‌زاده پس از رهایی از بند مصدومیت امروز به همراه بازیکنان به تمرین پرداخت.

* فرشاد احمدزاده امروز پس از 30 دقیقه کار بدنسازی در محل زمین حضور پیدا کرد و به تمرینات اختصاصی و دویدن دور زمین پرداخت.

* حدود 30 هوادار امروز در محل تمرین سرخپوشان حضور داشتند.

* تمرینات پرسپولیس برای دیدار مقابل استقلال خوزستان از فردا پشت درهای بسته برگزار خواهد شد و سرخپوشان روز چهارشنبه تهران را به مقصد اهواز ترک می‌کنند.

* پرسپولیس در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال روز پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *