اولویت اول در استانداری کرمانشاه مبارزه با بیکاری و جذب سرمایه‌گذاری است

8:30 - 18 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۶۱۰۲
دسته بندی: سیاست ، عمومی
استاندار کرمانشاه گفت: در استان کرمانشاه باید تولیدی صورت بگیرد تا اشتغال هم به همراه بیاورد و اولویت اول در استانداری کرمانشاه مبارزه با بیکاری و جذب سرمایه گذاری است.

اولویت اول در استانداری کرمانشاه مبارزه با بیکاری و جذب سرمایه گذاری استهوشنگ بازوند درگفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی درباره اولویت‌های مورد رسیدگی در استانداری کرمانشاه گفت: با توجه به نرخ بیکاری بالای این استان دنبال این هستیم تا موانع سر راه سرمایه گذاری بخش خصوصی را کاهش دهیم و فضای کسب و کار را آماده کنیم و راه سرمایه گذاری در استان را تسهیل کنیم.

وی ادامه داد: در مجموع با عنایت به اینکه سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است تمام حرکت‌هایی که خودم و سایرمدیران انجام خواهند دارد در راستای تحقق همین شعار سال خواهد بود تا مشکل استان کرمانشاه حل شود.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: در استان کرمانشاه باید تولیدی صورت بگیرد تا اشتغال هم به همراه بیاورد و اولویت اول در استانداری کرمانشاه مبارزه با بیکاری و جذب سرمایه گذاری است.

بازوند خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه ظرفیت مناسبی در حوزه مرز و گردشگری دارد که با تقویت و رسیدگی به این موارد می‌توانیم به بهبود وضعیت استان، بیشتر کمک کنیم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *