رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سپاه؛ یکی از دلایل شکست آمریکا در منطقه/ سیاستمداران آمریکایی ابله هستند

7:30 - 17 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۵۷۸۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: امروز آمریکایی‌ها فهمیده‌اند که یکی از دلایل اصلی شکست سیاست‌های‌شان در منطقه، وجود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است و از همین رو می‌خواهند با راه انداختن یک جنگ روانی، فضای افکار عمومی را جهت‌دهی کنند

سردار آسودیسردار محمدعلی آسودی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با بیان اینکه هدف اصلی آمریکایی‌ها از قرار دادن نام «سپاه» در فهرست گروه‌های تروریستی، انجام یک عملیات روانی و یک بلوف سیاسی است، اظهار کرد: امروز آمریکایی‌ها فهمیده‌اند که یکی از دلایل اصلی شکست سیاست‌های‌شان در منطقه، وجود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است و از همین رو می‌خواهند با راه انداختن یک جنگ روانی، فضای افکار عمومی را جهت‌دهی کنند

وی با بیان اینکه آمریکا از جنگ نیابتی که 5 - 6 سال پیش در منطقه به راه انداخت، نه‌تنها هیچ عایده‌ای نصیبش نشد بلکه شکست سخت و خفت‌باری را متحمل شد، افزود: این شکست برای آمریکا یک افتضاح بین‌المللی بود.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: این آمریکایی‌ها بودند که نیروهایی خشن و ماجراجو را به نام «اسلام» از 85 کشور جهان سازماندهی و مسلح کردند و به آنها آموزش‌های نظامی دادند. هدف آنها این بود به جبهه مقاومت که قیادت آن با جمهوری اسلامی ایران است ضربه بزنند.

وی افزود: سیاستمداران آمریکایی بسیار کودن و ابله هستند چرا که به سابقه 38 ساله انقلاب اسلامی نگاه نمی‌کنند و از آن درس نمی‌گیرند.

سردار آسودی در پایان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچگاه دفاع از مرزهای دریایی، زمینی و هوایی خود را با کسی معامله نمی‌کند، تاکید کرد: یقین بدانید سپاه کماکان و با وجود این فشارها، پرقدرت‌تر از همیشه به تکالیف و ماموریت‌هایش جامه عمل می‌پوشاند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *