پلیس ویژه یکی از یگان های اصلی در مقابله با تهدیدات

14:07 - 16 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۵۷۴۷
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا ، تقویت و ارتقاء آمادگی های عملیاتی و رزمی را یک راهبرد اصلی در نیروی انتظامی اعلام کرد و گفت: یگان ویژه ؛ یکی از یگان های اصلی پلیس در مقابله با تهدیدات است و از آمادگی های قابل توجهی برخوردار می باشد.

پلیس ویژه یکی از یگان های اصلی در مقابله با تهدیداتبه گزارش گروه جامعه ،سردار محسن فتحی زاده در حاشیه حضور وابستگان نظامی و افسران رابط انتظامی کشور‌های خارجی مستقر در جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برخی ناامنی‌ها در منطقه اظهار کرد: با توجه به شرایط پیرامونی کشور ما، تقویت آمادگی عملیاتی و رزمی در نیرو‌های مسلح به عنوان یک راهبرد جدی دنبال می‌شود، در واقع شرایط پیرامونی کشور انگیزه و رویکرد ما را برای ایجاد آمادگی بیشتر و بهتر دو چندان می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به نمایش توانمندی‌های یگان ویژه در برنامه امروز عنوان کرد: یگان ویژه؛ یکی از یگان‌های اصلی ما در مقابله با تهدیدات محسوب می‌شود و خوشبختانه این یگان از آمادگی قابل توجهی برخوردار است و در سطح بالایی قرار دارد.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا ادامه داد: بنا داریم با توجه به تهدیدات متنوع و متغیر آمادگی یمان را در مواجه با هر گونه تهدیدی بالا ببریم و برای این مهم، در کنار به کارگیری تجهیزات نوین، آموزش محوری را نیز مد نظر قرار داده ایم.

سردار فتحی زاده با اشاره به توانمندی‌های یگان ویژه یادآور شد: یگان ویژه یکی از آماده‌ترین یگان‌های پلیس است و همیشه پای کار بوده و مأموریت‌ها را به جد و با اقتدار دنبال می‌کند.

وی اشاره کرد: پیش از این نیز نمایش توانمندی‌های پلیس ویژه مورد استقبال مهمانان خارجی قرار گرفته بود که امروز نیز شاهد توانمندی‌های مثال زدنی این یگان بودیم.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *