رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

گزارش نوبخت به فراکسیون مستقلین ولایی مجلس در مورد بودجه سال 97/ دولت به موقع بودجه را ارائه می‌کند

8:49 - 16 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۵۵۵۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: رییس سازمان برنامه و بودجه در جلسه امروز این فراکسیون، از روند ارائه لایحه بودجه سال ۹۷ کل کشور گزارشی ارائه کرد.

گزارش نوبخت به فراکسیون مستقلین ولایی مجلس در مورد بودجه سال ۹، ۷/ دولت به موقع بودجه را ارائه می‌کندمهرداد لاهوتی نمیانده لنگرود در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی با اشاره به جلسه امروز فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه اظهار کرد: در این جلسه نوبخت گزارشی از روند ارائه لایحه بودجه سال ۹۷ کل کشور به مجلس ارائه کرد و تاکید داشت که دولت لایحه بودجه سال ۹۷ کل کشور را به موقع و در زمان معین به مجلس ارائه می‌کند.

وی افزود: در این جلسه جمعی از نمایندگان از دولت خواستند که وضعیت موافقت نامه‌هایی که تاکنون ابلاغ نشده هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود که نوبخت اعلام کرد که هر چه سریعتر این موافقت نامه‌ها از سوی دولت ابلاغ خواهد شد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گلایه برخی نمایندگان در مورد عدم پرداخت مطالبات گندم کاران گفت: برخی از نمایندگان تاکید داشتند که مطالبات گندم کاران پرداخت نشده است که نوبخت بیان کرد که در گذشته بدهی دولت به این افراد ۱۵ هزار میلیارد تومان بوده که هم اکنون این بدهی ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است و مابقی پرداخت شده است.

لاهوتی اضافه کرد: در این جلسه برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی معتقد بودند که اعتبارات حوادث از سوی دولت به برخی خسارت دیدگان پرداخت نمی‌شود، ولی نوبخت معتقد بود که این کار انجام شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *