نام نیروی انتظامی یادآور شجاعت و دلیری غیورمردانی است که حافظ آسایش و مظهر اقتدار نظام اسلامی هستند

14:51 - 15 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۵۴۱۶
دسته بندی: سیاست ، عمومی
استاندار تهران گفت: نام نیروی انتظامی که با مفهوم ایثار و از خودگذشتگی گره خورده است، یادآور شجاعت و دلیری غیورمردانی است که در تاریخ جمهوری اسلامی ایران آرامش و امنیت را به ارمغان آورده و حافظ آسایش و مظهر اقتدار نظام اسلامی ایران بوده و هستند.

پیام استاندار تهران همزمان با آغاز گرامیداشت هفته نیروی انتظامیبه گزارش گروه سیاسی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، در پیام محمدحسین مقیمی  آمده است: موضوع امنیت و آرامش اجتماعی از مهمترین ارکان بالندگی ملی و از مبانی مهم اقتدار کشور به حساب می‌آید. نام نیروی انتظامی که با مفهوم ایثار و از خودگذشتگی گره خورده است، یادآور شجاعت و دلیری غیورمردانی است که در تاریخ جمهوری اسلامی ایران آرامش و امنیت را به ارمغان آورده و حافظ آسایش و مظهر اقتدار نظام اسلامی ایران بوده و هستند.

بزرگمردان نیروی انتظامی همواره و خاضعانه از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رعایت اصول مترقی اخلاق مداری، دینداری و قانونگرایی حراست نموده اند.

در طلیعه‌ ایام گرامیداشت خدمات بی بدیل سربازان امنیت و اقتدار، اینجانب فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به فرماندهان، کارکنان و نیرو‌های افتخار آفرین انتظامی استان تهران و همچنین خانواده عزیز شهدای این نیرو تبریک و تهنیت عرض نموده و از زحمات شبانه روزی شان تقدیر و تشکر می‌نمایم.

محمدحسین مقیمی
استاندار تهران



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *