رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بوکس ایران باید با سرمربی خارجی کار کند/ خواهش می‌کنم از خیمنز حمایت کنید!

9:16 - 15 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۵۲۱۷
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی سابق تیم ملی بوکس ایران معتقد است باید به خیمنز سه سال زمان داد تا برنامه‌های خود را در این تیم پیاده کند.

ولادمیر وینکوف در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، با اشاره به اینکه بوکس ایران پتانسیل بالایی دارد، اظهار داشت: بوکس ایران استعدادهای خوب و بزرگی دارد که اگر درست با آنها کار شود و شرایط مهیا باشد می‌توانند در میادین بین المللی مدال‌آوری کنند. من در کشورهای زیادی مربیگری کردم اما هیچ جا پتانسیل بوکسورهای ایرانی را ندیدم!

وی افزود: تا جایی که من میدانم خیمنز هدایت بوکس ایران را بر عهده دارد و به نظر من مربی کاربلدی است. همین که یک مربی خوب کوبایی در راس کار باشد برای بوکس ایران مفید خواهد بود.

سرمربی اوکراینی سابق تیم ملی بوکس ایران ادامه داد: نمی‌گویم مربیان ایرانی توان سرمربیگری ندارند اما بهتر است کمی بیشتر روی موضوعات مختلف بررسی کنند و علم بوکس خود را افزایش دهند. بزرگترین مربیان دنیا هم هر روز فیلم تمرینات مختلف را می‌بینند و به دانش خود اضافه می‌کنند.

وینکوف تصریح کرد: شما یک مربی خوب کوبایی دارید که از هر نظر شایستگی هدایت تیم ایران را دارد. اگر او در چندماه نتوانسته نتیجه بگیرد دلیل بر ضعف کوچینگ نیست و باید حداقل سه سال به خیمنز زمان دهید. من عملکرد خیمنز را در مسابقات جاده ابریشم باکو دیدم و وضعیت فنی او را تایید می‌کنم.

سرمربی تیم ملی بوکس سریلانکا در پاسخ به این سوال که ضعف بوکس ایران را در چه میبیند، گفت: باید دیدگاه شما به بوکس عوض شود تا بتوانید نتیجه بگیرید.وقتی سرمربی تیم ملی باید مدتی وقت بگذارد و اشکالات پایه بوکسورها را برطرف کند قاعدتا بخشی از انرژی او صرف مسائلی میشود که در برنامه هایش جایی ندارند.باز هم تاکید میکنم هدایت تیم ملی بوکس ایران باید بر عهده یک مربی خارجی باشد و بهتر است از سرمربی کوبایی خود حمایت کنید.

وینکوف با بیان اینکه رزومه هر مربی نشانگر توانایی آن فرد است، تصریح کرد: خواهش می‌کنم به مربی کوبایی زمان بدهید تا بوکس شما پیشرفت کند.خیمنز سرمربی کارنامه‌داری است و مانند خیلی از مربیان خوب دنیا نتایجش پاسخگوی هر سوالی خواهد بود.

وی در پایان اظهار داشت: تا جایی که من شنیدم خیلی از مربیان شما هم از خیمنز حمایت کردند و این نشان می‌دهد او مربی خوبی است.من زمانی سرمربی این تیم بودم و می‌دانم اگر برنامه های خیمنز را پیاده کنید، قطعا جزو تیمهای برتر آسیا می‌شوید و کم کم در سطح دنیا هم می‌توانید حرف برای گفتن داشته باشید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *