دستگاه قضا و جیغ بنفش ضد انقلاب

8:30 - 19 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۵۲۱۲
هدف اصلی تهاجمات علیه قوه قضائیه منفعل ساختن مسئولان ونیرو‌های ولایی است و اینکه مانع اجرایی شدن تصمیمات آنان به ویژه در برخورد با دانه درشت‌ها شوند که این جنگ روانی تردیدی در عزم راسخ دستگاه قضایی در مجازات مفسدان و جاسوسان به وجود نمی‌آورد.
هدف اصلی این تهاجمات علیه قوه قضائیه منفعل ساختن مسئولان ونیرو‌های ولایی استبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، سیدمحمد حسینی وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی در یادداشتی که در اختیار قرار داد، نوشت: هجمه رسانه‌های معاند به مسئولان نظام به ویژه در هنگام اتخاذ مواضع انقلابی، امر بدیع و تازه‌ای نیست و با استفاده از بیانات امام راحل چنین استنباط می‌کنیم که هرگاه مسئولی درست نشانه می‌گیرد و ازخود توان و جرأت تصمیم گیری نشان می‌دهد هیاهو و جیغ بنفش ضد انقلاب به آسمان می‌رسد.

در دستگاه قضا هم گرچه با محدودیت‌های مالی و پشتیبانی زیادی مواجه است که موجب برخی مشکلات شده، ولی مواضع قاطع رئیس محترم قوه قضائیه در ماجرای فتنه و در صیانت از اهداف انقلاب و تبیین استدلالی دیدگاه‌های امام(ره) و رهبری و پاسخگویی به شبهات بدخواهان نظام و غربزدگان داخلی چنان شفاف و گویا هست که گویندگان برخی سخنان زاویه دار با آرمان‌های نظام و آموزه‌های اسلامی را پشیمان می‌سازد و مانع ادامه اظهارات ناصواب آنان می‌شود.

آنچه قابل تأمل است چراغ سبز برخی عناصر داخلی و کسانی است که بر سر سفره انقلاب متنعم هستند، ولی با نیرو‌های افراطی و فراری خارج از کشور همنوایی می‌کنند. یک کانال جعلی به داستان سرایی کذب می‌پردازد بعد یک نماینده جنجالی مجلس که به عناوین مختلف می‌خواهد مورد توجه قرار گیرد بلافاصله برای به اصطلاح تثبیت دروغ پردازی‌های ضد انقلاب یک سوال در مجلس طرح می‌کند که مثلا روال بولتن‌های محرمانه چگونه است؟ یعنی یک مطلب کذب را قطعی فرض می‌کند و با طرح سوال، خود را دلواپس تبعات آن جلوه می‌دهد.

این نماینده قبلا نیز در خصوص مسائل مالی قوه قضائیه مطالبش عیناً و بلافاصله از رسانه‌های ضد انقلاب با آب و تاب منعکس می‌شد، البته برای ایشان که سخت نیازمند مشهور شدن است حتی اگر از شیوه برادر حاتم طایی نیز استفاده کند، شاید حرجی نباشد، اما از اینکه چرا هیئت نظارت مجلس و دیگر دستگاه‌های نظام در برابر این همراهی تمام عیار با ضد انقلاب صرفا نظاره گر هستند جای بسی تعجب و شگفتی است و یا فلان عنصر حزب حامی فتنه که به تحلیل تبعات سوژه‌ای می‌پردازد و از اساس هم کذب است و مع الأسف در بعضی رسانه‌های داخلی هم بازتاب پیدا می‌کند و مسئولان نظارتی هم واکنشی از خود نشان نمی‌دهند!

هدف اصلی این تهاجمات علیه قوه قضائیه منفعل ساختن مسئولان و نیرو‌های ولایی است و اینکه مانع اجرایی شدن تصمیمات آنان به ویژه در برخورد با دانه درشت‌ها شوند که امیدواریم این جنگ روانی تردیدی در عزم راسخ دستگاه قضایی در مجازات مفسدان و جاسوسان به وجود نیاورد.

نکته دیگر لزوم اقدام وزارت ارتباطات در برخورد با کانال‌های معاند در فضای مجازی و تلگرام است که علیه وزیر جوان این وزارتخانه نیز مدت‌ها به لجن پراکنی وتخریب پرداختند و تعلل بیش از حد که موجب لطمه به سرمایه اجتماعی نظام یعنی اعتماد عمومی می‌شود هیچ توجیهی ندارد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *