رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کورس تهران در خط‌ پایان/ هفته سرنوشت‌سازِ تعیین قهرمان را از دست ندهید!

16:50 - 12 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۴۷۷۳
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
هفته‌های پانزدهم و شانزدهم کورسِ تهران، در روزهای سیزدهم و چهاردهمِ مهر برگزار می‌شود و رقابت‌ چابک‌سواران با مشخص‌شدن قهرمان کورسِ تابستانه پایان می‌پذیرد.

 کورس تهران در خط‌ پایان/ هفته سرنوشت‌سازِ تعیین قهرمان را از دست ندهید!به گزارش گروه ورزشی ، هفته‌های پانزدهم و شانزدهم کورسِ تهران، در روزهای سیزدهم و چهاردهمِ مهر برگزار می‌شود و رقابت‌ چابک‌سواران با مشخص‌شدن قهرمان کورسِ تابستانه پایان می‌پذیرد. کورس پُرهیجان اسب‌دوانیِ تهران، با حضور اسب‌های نژادهایِ عرب و دوخون و تروبرد میعادگاه عاشقانِ دنیای اسب و سوارکاری است. پنجشنبه و جمعه هفته جاری در نوروزآباد، حال‌وهوایِ قهرمانی حاکم است. دستاورد این کارزار، نه‌تنها برای چابک‌سواران و صاحبان اسب، بلکه برای تماشاگران دوست‌دار دنیایِ اسب و سوارکاری نیز سرشار از هیجان و جذابیت است؛ چراکه در بیرونِ میدان نیز غوغایِ پیش‌بینیِ قهرمان برپاست! رقابتی شورانگیز با تجربۀ حس وصف‌ناپذیر برنده‌شدن! تاکنون، مشارکت‌کنندگانِ بسیاری توانسته‌اند برندۀ جوایز نقدی پیش‌بینیِ رقابت‌ها باشند. کسانی که از ساعت چهارده روزهای پنجشنبه و جمعه در میدان اسب‌دوانیِ نوروزآباد حاضر می‌شوند یا ازطریق تلویزیون اینترنتیِ آیو به نشانیِ aionet.ir به تماشای این رقابت می‌نشینند، بختِ خود را با مراجعۀ حضوری به باجه‌های پیش‌بینی در میدان اسب‌دوانی یا پیش‌بینیِ آنلاین کورس ازطریقِ وب‌گاه یال به نشانیِ http://bord.yaal.ir می‌آزمایند و حساسیت این کارزارِ نفس‌گیر را تجربه می‌کنند.

فدراسیون سوارکاری و باشگاه یال، امکانات رفاهیِ مناسبی برای مشتاقان این ورزشِ جذاب تدارک دیده‌‌اند که مهم‌ترین آن‌ها عبارت است از: جایگاه VIP، تصویربرداری حرفه‌ای از تمامی زوایایِ میدان، پخش زندۀ رقابت‌ها در تلویزیون اینترنتی آیو و صفحه‌نمایش‌های بزرگِ داخل میدان، راه‌اندازی باجۀ پیش‌بینی در بخش VIP، افزایش باجه‌های پیش‌بینی و... .

اگر تا به‌ امروز فرصتِ ورود به دنیای رؤیاییِ اسب و سوارکاری را نیافته‌اید، با کسب اطلاعاتِ لازم ازطریق @yaal_bot، هفته پایانی را از دست ندهید و شور و هیجان یک رقابت نفس‌گیر را تجربه کنید. شما هم می‌توانید برنده باشید!



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *