لو روی: مشکل ما این است که آدبایور را مقابل ایران نداریم/ سلام من را به دایی برسانید

18:08 - 12 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۴۶۸۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ملی فوتبال توگو گفت: مشکل ما این است که آدبایور، بازیکن سابق آرسنال را به دلیل مصدومیت مقابل ایران در اختیار نداریم.

به گزارش گروه ورزشی ، کلود لو روی در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم ملی فوتبال توگو  پیش از بازی با ایران اظهار داشت: باید از دعوت فدراسیون فوتبال ایران و استقبال بسیار خوبی که در جریان سفر پیش آمده تشکر کنم. این اولین سفر من به ایران نیست و امیدوارم بازی خوبی مقابل تیمی که صعود خود را به جام جهانی مسجل کرده، انجام بدهیم.

وی در خصوص شناختش از فوتبال ایران و همچنین اهداف تیم ملی توگو برای این مسابقه خاطرنشان کرد: روی ویدیوی بازی‌های ایران کار کرده و آنالیزی روی بازی‌های این تیم داشته‌ایم. با توجه به اُفتی که تیم ملی توگو داشته، سعی کردیم دوباره‌سازی در همه زمینه‌ها از جمله  تکنیک، تاکتیک و روانی داشته باشیم و امیدوارم در این راه نیز پیشرفت داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال توگو ادامه داد: مشکل ما این است که آدبایور، بازیکن سابق آرسنال را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و او نتوانست همراه تیم ما در ایران حضور داشته باشد. از بابت عدم حضور او اظهار تأسف می‌کنم و قطعاً با حضور ادبایور کیفیت تیم ما بالاتر می‌رفت.

لوروی تأکید کرد: فوتبال ایران را خیلی دوست دارم و از 12 سال پیش این تیم را می‌شناسم. بازیکنان ایرانی از لحاظ  تکنیکی سطح بالایی دارند و بازیکنان باهوشی هستند.

سرمربی تیم ملی توگو از مترجم خود سراغ علی دایی را گرفت که با توضیح مترجمش متوجه شد دایی در ایران مربیگری می‌کند و در همین راستا اعلام کرد: سلام من را به دایی برسانید. در گذشته با عمان روبه‌روی ایران قرار گرفته‌ام و آن دیدار را بردم.

وی در پاسخ به این پرسش که فوتبال توگو به غیر از آدبایور از ستاره‌های دیگری نیز بهره می‌برد، عنوان کرد: اینکه بازیکنان فوتبال را ستاره خطاب کنیم را اصلاً نمی‌پسندم. اگر در آسمان شب نگاه کنید ستاره می‌بیند و اطراف ستاره‌ها چیزی نمی‌بینید. حتماً باید آسمان تاریک باشد تا ستاره‌ها دیده شوند. تیم من پر از بازیکنان بزرگ است که برای موفقیت تلاش می‌کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال توگو خاطر نشان کرد: زمانی که هدایت تیم ملی توگو را برعهده گرفتم به من اعلام کردند که ادبایور یک مشکل بزرگ در تیم من خواهد بود و قطعاً نمی‌توانم او را کنترل کنم. مدعی بودند که ادبایور تنها به تمرین می‌آید و تنها تمرین می‌کند و به تنهایی در هتل دیگر اقامت می‌کند، اما چیزی که روزنامه‌های توگو به من می‌گفتند درست نبود و او بازیکن بسیار بزرگی است و برای تیم من بسیار تأثیرگذار است.

لو روی در خصوص پیش‌بینی بازی تیمش مقابل ایران تاکید کرد: هرگز پیش‌بینی نمی‌کنم اما سعی می‌کنیم بازی خوبی مقابل ایران انجام بدهیم. بازیکنان بسیار حرفه‌ای در تیم من حضور دارند که سعی کردم مانند دروازه‌بان جوان‌مان که سومین بازی ملی خود را پشت سر می‌گذارد از تیم‌های بالای جدول لیگ توگو بازیکن انتخاب کنم.

وی در خاتمه تصریح کرد: در کنار این بازیکنان، ما از تیم‌های هانوفر، ختافه و متس نیز بازیکن داریم که در لیگ‌های حرفه‌ای بازی می‌کنند. همه تلاش‌مان این است بازی جدی مقابل ایران انجام بدهیم و همه تلاش خود را برای پیروزی به کار می‌گیریم. هرچند سخت است، اما از بازیکنانم خواستم صددرصد توان خود را بگذارند.






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *