از گلایه تند الهام چرخنده به بیکاری 4 ساله‌اش تا بستری شدن صنعتگر در بیمارستان/روایتی از شهادت امام سجاد(ع)

16:45 - 11 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۴۳۳۵
یازدهمین روز از ماه مهر با اخبار و حاشیه‌های گوناگونی در حوزه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به گلایه الهام چرخنده نسبت به بیکاری 4 ساله اش اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، یازدهمین روز از ماه مهر با اخبار و حاشیه‌های گوناگونی در حوزه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به گلایه الهام چرخنده نسبت به بیکاری 4 ساله اش اشاره کرد.

الهام چرخنده
چهار سال است که بیکارم/هیچ کس پاسخگو نیست

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: من در طی 4 سال گذشته بیکارم و هیچ کاری نکرده ام، در مدتی کوتاه کار کارگردانی انجام می دادم که جلوی آن هم گرفته شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، از گفت و گوی آخر ما با الهام چرخنده در تاریخ 22 تیر ماه سال 1395 تا به امروز 15 ماه می‌گذرد، بعد از این مصاحبه الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون ایران در تاریخ 14 شهریور 1395 به دلیل حمله عصبی راهی بیمارستان شد، موضوعی که با انتقاد خانواده شدید خواهر چرخنده از بی توجهی هنرمندان به وضعیت وی مواجه شد.

برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک کنید.

امام سجاد ع
 امام سجاد(ع) پیکر مبارک سیدالشهداء را به خاک سپردند/ویژگی‌های صحیفه سجادیه

 کارشناس ارشد علوم قرآنی گفت: دو روز بعد از واقعه عاشورا یعنی دوازدهم ماه محرم پیکر شهدا را یکی یکی دفن می کردند اما وقتی نوبت به پیکر حضرت "اباعبدالله الحسین(ع)"میرسد، امام سجاد(ع) فرمودند این کار من است؛ چراکه حجت خدا باید حجت خدا دفن کند.

سعید شمس کارشناس ارشد علوم قرآنی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: "امام سجاد(ع)" درواقع یکی از راویان واقعه عاشورا هستند. یعنی در مورد شخصیت ایشان ممکن است روایت شده باشد که ایشان بیمار بوده‌اند و حتی نمی‌توانستند روی پای خود بایستند، در حالی که اینطور نبوده است و "امام سجاد(ع)" تمام وقایع را از نزدیک با چشم خود دیدند ولی با مصلحتی که خداوند تبارک و تعالی در نظر گرفته بودند ایشان نمی‌توانستند روی پای خود ایستاده و نمی‌توانستند در جنگ شرکت کنند.

برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک کنید.

 شیرین یزدان بخش
 بازیگر ابد و یک روز برای اولین بار در نقشی کمدی/جایزه گرفتن اولویتم نیست


بازیگر فیلم "ابد و یک روز" گفت: این برای اولین بار است که با پرویز پرستویی همبازی شده‌ام. از تجربه بازی در کنار پرستویی فقط همین را می‌توانم بگویم که از بودن در کنار پرویز پرستویی بی‌نهایت افتخار می‌کنم.

شیرین یزدان‌بخش بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی بازی در فیلم سینمایی "جاده قدیم" را پشت سر گذاشته در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درباره حضور خود در عرصه بازیگری طی سال جاری گفت:در حال حاضر مشغول بازی در فیلم سینمایی "لس آنجلس-تهران" به کارگردانی تینا پاکروان بوده و شب‌ها فیلمبرداری این اثر را پشت سر می‌گذارم.

برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک کنید.

غلامرضا صنعتگر

 صنعتگر در بیمارستان بستری شد/حال خواننده پاپ خوب نیست

خواننده پاپ گفت: از روز گذشته راهی بیمارستان شدم و اصلا حال خوبی ندارم و منتظرم فشار خونم پایین بیاید تا بتوانم تحت عمل جراحی قرار بگیرم.

غلامرضا صنعتگر خواننده پاپ در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: از روز گذشته به دلیل تشدید بیماری ام راهی بیمارستان شدم.

وی ادامه داد: حال اصلا خوش نیست و در حال حاضر فشار خونم روی 22 است و تا فشار خونم پایین نیاید پزشکان هیچ کاری نمی توانند برایم بکنند.

برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک کنید.

محمود عزیزی

باب سلیقه مسئولین فرهنگی نیستم/دلم برای بازیگری تنگ شده است

 بازیگر فیلم بادیگارد گفت: من دوست دارم بازی کنم و برای آن دلتنگم اما شغل بازیگر شاعری نیست که در خانه شعری را بسراید. ما باید مورد استفاده از سوی تولید کنندگان قرار بگیریم و وقتی کنار گذاشته می‌شویم عملاً از هر آنچه تجربه کرده‌ایم دورمان کرده اند.

محمود عزیزی بازیگر و کارگردان سینما و تئاتر که این روزها از فضای بازیگری فاصله گرفته در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی درخصوص فعالیت این روزهای خود گفت: هیچ پیشنهاد جدی و قابل توجهی بعد از سال 96 به من نشده است. این روزها در خانه نشسته‌ام و شکر خدا را می‌کنم که بهترین کار دنیا است.

وی با گلایه از وضعیت موجود در سینما افزود: در ماه‌های اخیر پیشنهاداتی بوده اما مواردی نبودند که بتوانم بعد از بازی در آنها از حضورم دفاع کنم و اگر آنها را قبول می‌کردم نمی‌دانم چگونه باید در خیابان جواب مردم را می‌دادم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *