رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اربعین نمایش اتحاد جهان اسلام است/ تعیین لایه های کنترلی برای تامین امنیت زائران

13:05 - 11 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۴۳۰۷
فرمانده یگان های ویژه ناجا اربعین را یک مسئله فرا ملی دانست وگفت: باید تلاش کنیم با برگزاری باشکوه مراسم معنوی اربعین حسینی اقتدار و اتحاد جهان اسلام را بیش از پیش به نمایش بگذاریم.

زائربه گزارش گروه جامعه ، سردار حسن کرمی در جلسه قرارگاه ظفر یگان های ویژه ناجا در مهران با اشاره به تمهیدات وسیع در نظر گرفته شده برای این ماموریت بزرگ، بیان داشت: از اول مهرماه قرارگاه ظفر برای پیگیری و مرتفع کردن نیازمندی ها در مهران فعالیت خود را با حضورفرماندهان و مسئولان یگان های ویژه ناجا شروع کرده که به لطف الهی در حال حاضر نسبت به برنامه های ابلاغی اشرافیت و آمادگی کامل داریم.

وی بابیان اینکه فرماندهان و مسئولین قبل از مراسم اربعین حسینی در مهران مستقر شوند، اظهار داشت: بیشتر زوار مرز مهران برای شرکت در مراسم اربعین انتخاب می کنند فرماندهان و مسئولان باید قبل از شروع پیاده روی اربعین کلیه تجهیزات وامکانات خود را در مهران مسقر و آماده خدمت به زائرین باشند.

فرمانده یگان های ویژه ناجا کنترل جمعیت وتامین امنیت زائرین را از اولویت های یگان ویژه در لایه های کنترلی در اربعین برای اعزام به عتبات عالیات عنوان و تصریح کرد: لایه های کنترلی و امنیتی گسترده ای از پل زائر تا پایانه مرزی برای تامین امنیت زائران در اربعین تشکیل خواهد شد تا کسی بدون مدارک قانونی از مرز خارج نشود.

سردارکرمی بابیان اینکه کارکنان یگان ویژه برای خدمت به زائران امام حسین (ع)همیشه اعلام آمادگی می کنند، افزود: سبقت کارکنان یگان ویژه در خدمت به زائران مایه سرافرازی و عزت است.

وی با تاکید برلزوم تجهیز و توسعه زیر ساخت ها در دست اقدام، قبل از اربعین حسینی با توجه به ازدحام و استقبال زائرین اربعین حسینی و تجربه سال های گذشته، بیان کرد: همه دستگاه ها از تمام ظرفیت های خود در کنار یگان ویژه برای خدمات رسانی به زوار اربعین استفاده کنند و ضمن هماهنگی های لازم با سایر نهادها و ادارات ذیربط ، به دنبال فراهم کردن خدمات دهی به زائران حسینی به صورت مناسب باشند.

کرمی داشتن ویزا و گذرنامه را برای خروج از کشور جهت مراسم اربعین حسینی(ع) الزامی دانست و تصریح کرد: با اشاره به زمان باقی مانده زواری که قصد سفر به این مراسم معنوی دارند داشتن مدارک اعم از ویزا و گذرنامه ضروری است.

سردار کرمی با اشاره به این که سالانه تغییرات خوبی در روند تردد زائران صورت می پذیرد، گفت: باید با احصاء نقاط ضعف از برنامه های بهتر و دقیق تری برای تسهیل تردد زائران داشته باشیم. 

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *