ما که اختلافی بین برانکو و سیدجلال ندیده‌ایم/ اشکالی ندارد، بگذارید شفر کُری بخواند!/ شاید بدون ملی‌پوشان مقابل استقلال خوزستان بازی کنیم

11:07 - 11 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۴۲۱۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر ملی‌پوشان رسیدند که آنها را به اهواز می‌بریم وگرنه بدون ملی‌پوشان مقابل استقلال خوزستان بازی می‌کنیم.

محمود خوردبین در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد اینکه شنیده می‌شود اختلاف شدیدی بین سیدجلال حسینی و برانکو وجود دارد اظهار داشت: ما که کنار تیم هستیم اختلافی بین برانکو و سیدجلال ندیده‌ایم.

وی ادامه داد: این حرف‌ها شایعه و حاشیه است و نباید به آنها توجه کرد. اتفاقا رابطه برانکو و سیدجلال خیلی هم خوب است. برانکو و سیدجلال ارتباط خوبی با هم دارند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که باتوجه به اینکه تیم ملی 18 مهر با روسیه بازی دارد و پرسپولیس هم 20 مهر باید با استقلال خوزستان در لیگ بازی کند، آیا ملی‌پوشان پرسپولیس این تیم را در لیگ همراهی می‌کنند، گفت: باید ببینم تا آن موقع چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. اگر ملی‌پوشان رسیدند که آنها را به اهواز می‌بریم وگرنه بدون ملی‌پوشان مقابل استقلال خوزستان بازی می‌کنیم.

خوردبین در مورد اینکه اختلاف امتیاز پرسپولیس با صدر جدول آیا او را نگران نمی‌کند، خاطرنشان کرد: ان‌شاالله که مشکلی پیش نمی‌آید و ما دوباره به صدرجدول برمی‌گردیم.

وی در پایان در واکنش به کُری خوانی وینفرد شفر سرمربی جدید استقلال برای پرسپولیس هم گفت: عیبی ندارد، بگذارید شفر برای پرسپولیس کُری بخواند!



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *