هزینه‌های شهرداری در ایام اربعین بر مبنای برنامه است/ بهره گیری از اتوبوس برای تردد آسان زائران

6:01 - 11 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۴۰۱۲
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در رابطه با اقدامات شهرداری تهران در ایام اربعین حسینی توضیحاتی را ارائه کرد.

اربعین مجتبی عبداللهی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: وظایف شهرداری تهران و مسئولیت‌های زیر مجموعه‌های این نهاد در ایام اربعین حسینی مشخص شده است.

وی افزود: در راستای تاکید ویژه شهردار تهران، برنامه‌های ایام اربعین را اجرایی خواهیم کرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اصلی‌ترین وظایف در نظر گرفته شده برای شهرداری در ایام اربعین حسینی اظهارکرد: شهرداری تهران برای استقرار سرویس‌های بهداشتی سیار، تامین آب شرب برای زائران، رفت و روب و ... مسئولیت‌هایی داشته و از شهرداری درخواست شده در این زمینه خدماتی را ارائه دهد.

عبداللهی در خصوص خدمات شهرداری برای حمل و نقل زائران خاطرنشان کرد: در شهرداری تهران کمیته حمل و نقل نیز دایر شده و همانند سال گذشته در سال جاری نیز تعدادی اتوبوس برای جا به جایی زائران مورد استفاده قرار می‌گیرند.

وی در رابطه با اعتبارات در نظر گرفته شده برای انجام اقدامات شهرداری در ایام اربعین حسینی اذعان کرد: در سال جاری تاکید شده که در ایام اربعین حسینی بیش از رقم تایین شده در مصوبه شورای شهر تهران هزینه بیشتری صورت نگیرد و ما نیز به مصوبه شورای شهر پایبند خواهیم بود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تاکید کرد: طی سال‌های گذشته نیز وضعیت هزینه های صورت گرفته در ایام اربعین مشخص بوده و از این بابت با مشکل مواجه نیستیم. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *