رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مالیات دهندگان نباید حتی یک پول سیاه بابت سفرهای من بدهند/ هزینه ها را به دولت باز می‌گردانم

5:46 - 07 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۳۳۱۹
پرایس یکی از چند مقام ارشد دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکاست که گزارش هایی درباره پروازهای اختصاصی و سفرهای شخصی آنها با هواپیماهای دولتی وی منتشر شده بود.

به گزارش گروه بین الملل ،«تام پرایس» وزیر بهداشت و خدمات انسانی آمریکا قول داد 52 هزار دلار بابت هزینه پروازهای اختصاصی با هواپیماهای دولتی به خزانه دولت بازگرداند.

به نقل از رویترز، پرایس در بیانیه ای اعلام کرد: همین امروز یک چک بابت هزینه هواپیماهای اختصاصی به حساب وزارت خزانه داری می کشم. مالیات دهندگان نباید حتی یک پول سیاه بابت سفرهای من بدهند.


پرایس یکی از چند مقام ارشد دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکاست که گزارش هایی درباره پروازهای اختصاصی و سفرهای شخصی آنها با هواپیماهای دولتی وی منتشر شده بود.


پرایس در مصاحبه ای با شبکه فاکس نیوز گفت که ترامپ با وی صحبت کرده و از این بابت خوشحال نبوده است. پرایس گفته که سعی می کند دوباره اعتماد رئیس جمهوری را جلب کند.


تارنمای آمریکایی «پولیتیکو» فاش کرده بود که پرایس از ماه می حداقل 24 پرواز شخصی با هزینه رای دهندگان آمریکایی انجام داده که بالغ بر چهارصد هزار دلار است.


پولیتیکو روز پنجشنبه نوشت که کاخ سفید استفاده پرایس از هواپیماهای نظامی برای سفر به آفریقا، اروپا و آسیا را در بهار و تابستان که هزینه ای پانصد هزار دلاری داشته تایید کرده بود.


یک سخنگوی وزارت بهداشت آمریکا گفت: پرایس یک چک به مبلغ 51 هزار و 887 دلار خواهد کشید.
یک مقام این وزارتخانه اظهار داشت که پرایس سهم خود از هزینه های این سفرها را می دهد.


مقام های ارشد دولتی سفرهای زیادی دارند اما انتظار می رود که در صورت امکان از پروازهای عمومی و قطار استفاده کنند تا هزینه های دولتی بالا نرود.


پرایس، اسکات پرویت رئیس آژانس حفاظت از محیط زیست و استیو منوچین وزیر خزانه داری از جمله مقاماتی هستند که سفرهای آنها زیر ذره بین قرار گرفته است.


روزنامه واشنگتن پست گزارش داده که پرویت از اواسط ماه فوریه چهار پرواز با هواپیماهای نظامی و غیرمسافربری داشته که هزینه آنها بیش از 58 هزار دلار است.


منوچین هم در ماه اوت به همراه همسرش سفری به ایالت کنتاکی داشت. وی و همسرش در این سفر کسوف را تماشا کردند. تحقیقاتی درباره این سفر در حال انجام است.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *