فعالیت ۱۰۰ درصدی بیمارستان‌های دولتی در ایام عاشورا و تاسوعا

15:03 - 06 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۳۲۴۱
معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه تمام بیمارستان‌های دولتی به صورت ۱۰۰ درصدی فعالیت خود را در ایام عاشورا و تاسوعا ادامه خواهند داد، گفت: پزشکان متخصص مقیم در این ایام برای دسترسی مردم به خدمات درمانی به صورت ۲۴ ساعته در بیمارستان حضور خواهند داشت.
فعالیت ۱۰۰ درصدی بیمارستان‌های دولتی در ایام عاشورا و تاسوعابه گزارش گروه جامعه ، دکتر قاسم جان بابایی در رابطه با ارائه خدمات درمانی در ایام عزاداری عاشورا و تاسوعا، گفت: در ایام تعطیل عزاداری حسینی، تمام بیمارستان‌های دولتی با تمام پتانسیل موجود، فعالیت خود را ادامه خواهند داد و طی برنامه ریزی‌های انجام شده نیروی انسانی و کادر درمانی کافی در بیمارستان‌ها حضور خواهند داشت.

معاون درمان وزارت بهداشت افزود: پزشکان متخصص مقیم در این ایام برای دسترسی مردم به خدمات درمانی به صورت ۲۴ ساعته در بیمارستان‌ها حضور خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بخش اورژانس بیمارستان‌ها و اورژانس ۱۱۵ سراسر کشور برای خدمت رسانی هر چه سریع‌تر به مصدومان و بیماران احتمالی و عزاداران حسینی فعالیت کامل و ویژه خواهند داشت و لذا مردم در صورت نیاز به اقدامات اورژانسی می‌توانند با ۱۱۵ تماس بگیرند.

جان بابایی تصریح کرد: داروخانه‌های بیمارستان‌ها و داروخانه‌های شبانه روزی در سراسر کشور نیز در روز‌های تعطیل فعال خواهند بود و تمام بیمار ستان‌های دولتی موظف به پذیرش بیماران هستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *