تحت هر شرایطی قرعه کشی لیگ برتر والیبال فردا برگزار می‌شود

16:16 - 03 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۲۳۷۵
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرپرست سازمان لیگ از انجام قرعه کشی لیگ برتر در ساعت ۱۴ فردا (سه شنبه) تحت هر شرایطی و با حداقل شش تیم خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، سی و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران از روز یکشنبه 16 مهرماه آغاز می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان، جلسه قرعه کشی لیگ برتر والیبال مردان ساعت 14 فردا سه شنبه چهارم مهرماه در دفتر رئیس فدراسیون با حضور مسئولین فدراسیون والیبال، سازمان لیگ و نمایندگان باشگاه‌های شرکت کننده برگزار خواهد شد.

سرپرست سازمان لیگ اعلام کرد: تنها تیم‌هایی که مدارک اعلام شده را به صورت کامل به سازمان لیگ ارائه کنند در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد. تحت هر شرایطی فردا قرعه کشی را با باشگاه‌هایی که مدارک کامل کردند، انجام می‌دهیم و به هبچ عنوان تیمی که مدارک ناقص دارد را در قرعه کشی و در نتیجه در لیگ برتر شرکت نخواهیم داد.

منوچهر پورحسن تاکید کرد: باشگاه‌ها باید با بازیکنان و کادر فنی سال‌های گذشته خود و با فدراسیون والیبال تسویه حساب کنند و در مجموع شرایط اعلام شده را برای حضور در لیگ برتر داشته باشند تا در قرعه کشی شرکت کنند. امسال می‌خواهیم لیگ را با رعایت کامل قوانین برگزار کنیم تا در میانه‌های فصل به مشکل برنخوریم و شاهد اتفاقات تلخ دوره های گذشته دوباره در فصل 96 نباشیم. برای دست یافتن به این مهم و برگزاری لیگی پویا و منظم باید همه به هم کمک کنیم و به قانون احترام بگذاریم.

وی افزود: فردا قرعه کشی را انجام می‌دهیم، حتی اگر تنها شش تیم روند ثبت نام خود را تکمیل کرده باشند تا لیگ برتر به صورت منظم از 16 مهرماه آغاز شود.


برچسب ها: والیبال سایپا لیگ

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *