زوج آدم‌خوار در روسیه بازداشت شدند

14:25 - 03 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۲۳۱۶
رسانه‌های روسیه روز دوشنبه با انتشار خبر هولناکی به نقل از پلیس یکی از مناطق جنوب این کشور گزارش دادند که یک زوج‌ آدم‌خوار بیش از 30 نفر را به طور کامل خورده‌اند.

زوج آدم‌خوار به گزارش گروه بین‌الملل ، رسانه‌های روسیه از بازداشت زوجی آدم‌خوار خبر دادند که طی سال‎های گذشته بیش از 30 نفر را خورده‌اند.

رسانه‌‌های محلی منطقه «کراسنودار» در جنوب روسیه به نقل از پلیس این منطقه روز دوشنبه گزارش دادند که زن و مردی آدم‌خوار بازداشت شده‌اند که تحقیقات اولیه نشان می‌دهد از سال 1999 تاکنون بیش از 30 نفر را خورده‌اند.


بنا به این گزارش، پلیس این منطقه اعلام کرده که این زن و مرد آدم‌خوار در بازجویی‌ها اعتراف کرده‌اند قسمت‎هایی از بدن قربانی‌های خود را برای مصرف آینده در یخچال خانه نگهداری کرده‌اند.

به نوشته «راشاتودی» این زوج قربانی‌های خود را می‌ربودند، به قتل می‎‌رساندند و سپس گوشت آنها را مصرف می‌کردند.

این مرد آدم‌خوار پیش از این در اوایل ماه سپتامبر پس از کشف تکه‌‎های جسد یک زن در خوابگاه نظامی در جنوب روسیه بازداشت شد. همزمان با بازادست مظنون آدم‌خوار، تلفن‌ همراهی در یکی از خیابانهای شهر «کراسنودار» پیدا شد که عکس‎هایی در آن وجود داشت که مردی را در میان تکه‌های بدن متلاشی‌ شده یک زن نشان می‌داد، مردی که بعدا مشخص شد همان آدم‌خوار بازداشت شده‌ است.


مرد آدم‌خوار در ابتدا منکر قتل زن شد و مدعی بود که او اتفاقی تکه‌های بدن زن مقتول را پیدا کرده و با آنها عکس خویش‌انداز (سِلفی) انداخته اما بعد از این گوشی همراه خود را گم کرده‌‌‌ است.

پلیس روسیه تحقیقات برای روشن‌شدن ابعاد بیشتر این پرونده هولناک را آغاز کرده‌ است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *