شرایط سخت سپیدرود در عضدی/ برگزاری جلسه ویژه برای میزبانی از استقلال

12:45 - 03 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۲۲۵۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
در باشگاه سپیدرود برای برگزاری بازی برابر استقلال جلسه ویژه برای میزبانی در این مسابقه تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ،در حالی که سپیدرودی‌ها برای برگزاری بازی در ورزشگاه سردار جنگل آماده می‌شدند، با برگزاری مسابقه این تیم در این ورزشگاه مخالفت شد. از این رو سپیدرودی‌ها بار دیگر باید در ورزشگاه عضدی به استقبال حریف بروند.

این میزبانی اما مشکلاتی دارد. سکوی بزرگ و 8 هزار نفری ورزشگاه عضدی معیوب است و هر چند در ظاهر مشکلی ندارد، ولی با توجه به اعلام اداره کل ورزش و جوانان گیلان فرسوده است و نمی‌تواند از هواداران انبوه بازی برابر استقلال میزبانی کند.

البته از ابتدای لیگ جاری ،سپیدرود در همه بازی هایی که میزبان بود از این سکو استفاده نکرد چرا که احتمال تخریب و آسیب دیدن آن و تماشاگرانی که روی آن ساکن هستند بسیار زیاد است.

حالا با توجه به بازی حساس برابر استقلال و بدون شک استقبال هواداران دو تیم، این استادیوم تنها کنجایشی حدودا 7 هزار نفری خواهد داشت. گنجایشی که شاید بتواند آبستن حوادث زیادی باشد.

از این رو سپیدرودی‌ها که تنها یک روز به برگزاری بازی برابر استقلال با مخالفت سازمان لیگ برای بازی در سردار جنگل مواجه شدند در تلاش هستند تا با برگزاری جلساتی، میزبانی بی دردسری در عضدی داشته باشند. از این رو برای این بازی تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته خواهد شد تا بازی بدون هیچ مشکلی برگزار شود.

این بازی فردا (سه شنبه) از ساعت 16:30 در ورزشگاه عضدی رشت برگزار خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *