رانت زیادی در موضوع تخصیص قیر در کشور وجود دارد/ تقاضای اعمال ماده ۲۳۶

7:01 - 04 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۲۲۴۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو مجمع نمایندگان استان گیلان گفت: رانت زیادی در موضوع تخصیص قیر در کشور وجود دارد و اسنادی داریم که براساس آن مشخص می‌کند در این رابطه تخلفات انجام شده است.

اعمال ماده 236 درباره رانت در تخصیص قیر رایگان به استان‌ها کلید خورد/اسناد تخلفات وزیر نفت را ارائه می‌کنیمجبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی از تصمیم جمعی از نمایندگان مجلس مبنی بر اعمال ماده ۲۳۶ درباره تخلف در زمینه تخصیص قیر رایگان به استان‌ها، خبر داد.

وی افزود: تقاضای اعمال ماده 236 درباره تخصیص قیر رایگان به استان‌ها در حال حاضر تقدیم هئیت رئیسه مجلس شده است و احتمالا این مسئله به کمیسیون عمران ارجاع خواهد شد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: طبق قانون بودجه سالهای 95،94 و 96 مصوب کردیم که چندین میلیون تن قیر رایگان به دستگاه‌های مشخص شده ارائه شود تا در مسائل عمرانی و راه‌های روستایی به کار گرفته شود اما متاسفانه این موضوع به صورت رانت مورد استفاده قرار گرفته است.

عضو «فراکسیون نمایندگان ولایی» مجلس تصریح کرد: همچنین ما مطلعیم که به برخی از شهرها 20 الی 30 هزار تن قیر اختصاص داده و اما به برخی از شهرها هیچ درصدی از قیر تعلق نگرفته است.

کوچکی‌نژاد در پایان گفت: ما معتقدیم رانت زیادی در موضوع  تخصیص قیر در کشور وجود دارد.


برچسب ها: مجلس قیر طرح ماده236

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *