روشن: با همه مدیران‌ عامل مخالفم و الان هم با افتخاری/ کمیته فنی که ما تشکیل دهیم کشک نیست

12:16 - 03 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۲۲۳۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با حکم به کمیته فنی باشگاه نمی‌آییم و قرارداد کمتر از سه سال هم نمی‌بندیم.

به گزارش گروه ورزشی ، حسن روشن که در نشست کمیته فنی باشگاه استقلال شرکت کرده بود، اظهار داشت: یکی از خواسته‌های من و افرادی که در اینجا هستند، این است که قرارداد می‌بندیم، با حکم نمی‌آییم و قرارداد کمتر از سه سال هم نمی‌بندیم. یکی از مهم‌ترین کارهایمان هم حمایت از کادر فنی است. کمیته فنی می‌تواند 7 نفر، 9 نفر و حتی یک نفر باشد. اینجا باید نماینده‌ای از هیئت مدیره باشد که آن نماینده آقای قراب است و نماینده پیشکسوتان هم علی جباری. این دو نفر ثابت هستند و بقیه بعداً مشخص می‌شوند.

وی در واکنش به این مسئله که «با توجه به این صحبت‌ها به نظر نمی‌رسد یک مربی ایرانی روی نیمکت استقلال بنشیند»، تصریح کرد: فکر نمی‌کنم این‌طور شود، ولی جلسه کمیته فنی تشکیل که شود، شاید اعضا به این نتیجه برسند که یک ایرانی با شرایط خیلی خیلی دوطرفه موقتاً باشد، یعنی هر کس که دلال‌ها آمدند و صحبت کردند، نباشد. الان که بررسی می‌کردیم، در قراردادها آمده بود کسی که پاس بدهد 10 میلیون می‌گیرد و کسی که گل می‌زند 20 میلیون. اینها غلط‌هایی بود که تصویب شده و باید برداریم. پول باید سرجای خود خرج شود.

«من از هیچ چیز ناراحت نمی‌شوم»، پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان این جمله به پرسش خبرنگاری که به او گفت: ممکن است از این موضوع ناراحت شوید، اما شما همیشه منتقد هستید»، گفت: من با همه مدیران عامل مخالفم و الان هم با آقای افتخاری مخالفم. برای همین هم گفتم که اگر من بیایم، باید قراردادش را با هیئت مدیره بنویسد. کمیته فنی با تصمیم هیئت مدیره تشکیل شده است. من چرا به اینجا آمدم؟ چرا منتقدم؟ من حرف مردم را می‌زنم. الان هم که به اینجا آمدم، به باشگاه و مردم بدهکارم. من مدرک مربیگری A اروپا را دارم. اگر خودخواه بودم، می‌گفتم خودم همه کارها را بکنم.

روشن گفت: این باشگاه بزرگ است و باید تصمیمات درباره‌اش به‌صورت جمعی گرفته شود. کسی که انتخاب می‌شود، باید حمایت شود، اما قرارداد باید دوطرفه باشد که مربی بداند اگر برد، این اتفاق می‌افتد و اگر باخت، این اتفاق. ما قبل از انقلاب هم این قوانین را داشتیم و با هر نتیجه، یک بخشی از قراردادمان کم یا زیاد می‌شد. درست کردن استقلال با توجه به عقبه‌ای که داشت، سخت نیست.

روشن با اشاره به جمله معروف علی پروین مبنی بر «کشک» بودن کمیته فنی، خاطرنشان کرد: کمیته فنی تا حالا در ایران «کشک» بود، اما این‌طور که ما تصمیم‌گیری می‌کنیم، قطعاً کشک نیست، درست است.

وی در مورد انتخاب سرمربی استقلال گفت: اینکه لیگ هم تعطیل است، شانس ماست؛ شانس من نه، شانس کمیته فنی. به احتمال زیاد ابتدای هفته آینده سرمربی جدید مشخص می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *