«آقای شجاعی»، مشاور فنی یا سرمربی تیم ملی والیبال بانوان‌؟/ وقتی خمسه باید سر جای خودش بنشیند!

11:14 - 03 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۲۱۹۸
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
مصطفی شجاعی که به عنوان مشاور فنی به این تیم اضافه شد عملا سرمربیگری این تیم را بر عهده دارد و تمام اختیارات فنی تیم ملی والیبال بانوان و حتی کوچینگ نیز بر عهده اوست.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم ملی والیبال بانوان کشورمان که در حال حاضر به منظور شرکت در مسابقات انتخابی زنان جهان در تایلند به سر می‌برد با یک مورد عجیب روبرو شده است.

مصطفی شجاعی که به عنوان مشاور فنی به این تیم اضافه شد عملا سرمربیگری این تیم را بر عهده دارد و تمام اختیارات فنی تیم ملی والیبال بانوان و حتی کوچینگ نیز بر عهده اوست. هر چند ایت اتفاق در گذشته هم رخ داده و مربیان مَرد هدایت تیم بانوان را بر عهده داشتند.

نکته‌ای که در این میان وجود دارد این است که چرا فدراسیون والیبال به صورت رسمی اعلام نکرد که شجاعی سرمربیگری تیم ملی بانوان را بر عهده دارد. اگر این مسئله ایرادی ندارد بهتر بود که فدراسیون والیبال، شجاعی را به عنوان سرمربی تیم ملی بانوان معرف می‌کرد اما اگر سرمربیگری شجاعی در تیم ملی بانوان دارای ایراد یا ابهامی است پس چرا فدراسیون والیبال به صورت پنهانی این کار را انجام داده است.

در بازی روز گذشته تیم‌های ملی بانوان ایران و ویتنام و در یکی از تایم‌اوت‌ها زمانی که فرزانه خمسه که از مربیان تیم بانوان محسوب می‌شود مشغول صحبت با یکی از بازیکنان بود شجاعی از او خواست این مربی با بازیکنان صحبت نکند و سر جای خودش بنشیند. این واکنش نشان می‌دهد شجاعی حتی به مربیان خانم تیم ملی هیچ اعتقادی ندارد.

باید دید فدراسیون والیبال چه پاسخی برای این موضوع خواهد داشت اما بدون شک عدم صداقتی که در اعلام سمت شجاعی انجام گرفت نمی‌تواند یک امتیاز مثبت برای این فدراسیون باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *