کشف 52 میلیارد کالای قاچاق با توقیف 6 لنج در آبهای ماهشهر

10:24 - 03 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۲۱۹۰
فرمانده مرزباني استان خوزستان از کشف بیش از 52 ميليارد ريال انواع کالاي قاچاق توسط ماموران دریابانی ماهشهر خبر داد.

کشف 52 میلیارد کالای قاچاق با توقیف 6 لنج در آبهای ماهشهربه گزارش گروه جامعه ،سردار عبداله نظرپور اظهارداشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و کنترل آب‌های ساحلی استان خوزستان، دریابانان مستقر در پاسگاه شناور" خور زهره" از توابع پایگاه دریابانی ماهشهر در چند رشته عملیات جداگانه موفق شدند ۶ فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق را که از کشور‌های حوزه خلیج همیشه فارس به مقصد بندر "سجافی"در حرکت بودند، شناسایی و متوقف کنند.

وی افزود: دریابانان در بازرسی از این شناورها، ۶۹۰ دستگاه یخچال، ۱۱۳۵ دستگاه لباسشویی، ۱۸۵ دستگاه تلویزیون، ۲۵ دستگاه جارو برقی، ۴۰ دستگاه سینما خانواده، ۴۰ دستگاه آبمیوه گیری و ۱۷۱۵ تخته پتو که همگی قاچاق و بدون مجوز قانونی از کشور‌های حوزه خلیج فارس تهیه و بارگیری شده بود، کشف کردند.

فرمانده مرزبانی خوزستان با اشاره به دستگیری ۳۳ متهم در این رابطه، گفت:کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه را ۵۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان، تحویل مراجع قانونی شدند.

سردار نظرپور به تاکیدات موکد مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه با قاچاق و تعامل و همکاری دستگاه‌های مسئول در این امر، اشاره و بیان کرد: مجموعه مرزبانی خوزستان بر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و پاسداری از مرز‌های جنوب غربی کشور از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *