اساس «فحش‌های ترامپ به ایران» را اوباما نوشته است/ نمی‌توانیم اثبات کنیم اقدامات آمریکا نقض برجام است

12:36 - 03 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۲۱۵۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس «فراکسیون نمایندگان ولایی» مجلس با بیان اینکه درحال حاضر آمریکا ناجوانمردانه رفتار می کند و نه ترامپ، گفت: ما نباید این دو موضوع را اشتباه کنیم لذا تفاوت سخنان اوباما و ترامپ تنها در لفظ بیان این دو نفر است. ترامپ فحش می‌دهد اما اوباما با سیاست جلو می‌رود. همچنین باید بگویم همه مواردی که ترامپ درحال حاضر دارد بر اساس آن به ایران فحش می‌دهد، اوباما آن را نوشته است.

«اوباما» ما را دور زد نه «ترامپ»/ اگر ده مصوبه در مجلس بگذرانیم باز هم آمریکا زبان قدرت را می‌فهمد/ 4 واحد آمریکاشناسی گذراندیم تا آمریکا را بهتر بشناسیمحمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به اظهارات اخیر مقام معظم رهبری درباره اهمیت «اقتدار اقتصادی و تکیه بر پای قوی خود و نه عصای بیگانه»، گفت: قطعا دولت باید به موضوع اقتدار اقتصادی کشور توجه کند.

این نماینده مجلس با اشاره به نتایج توافق هسته‌ای افزود: معتقدم دیگر نمی‌شود با خوش خیالی ادامه این مسیر را پیمود. البته بنده باید از مصاحبه اخیر رئیس جمهور درسازمان ملل تشکر کنم لذا اینجا جای همین است و هیچ راه دیگری و جود ندارد.

رئیس «فراکسیون نمایندگان ولایی» مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصاحبه اخیر ظریف درباره برگشت‌پذیری سریع ایران به جایگاه اولیه‌ی هسته‌ای خود، تصریح کرد: معتقدم آمریکا تنها این حرف را می‌فهمد! و حرف دیگر را نمی‌فهمد لذا ما اگر 10 مصوبه آبکی در مجلس داشته باشیم این موارد چیزی را عوض نمی‌کند چرا که آنچه که آمریکا را می‌تواند تغییر، متوقف و سرجای خود بنشاند زبان قدرت، منطق و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حاجی بابایی ادامه داد: واقعیت مطلب این است که ما درحال حاضر نمی‌توانیم اثبات کنیم که اقدامات آمریکا نقض برجام است؛ با این وجود پشت سر هم این مسئله تکرار می‌شود لذا طرف مقابل هر کاری می‌تواند بکند اما ما نمی‌توانیم کاری کنیم و این مسئله کاملا مبرهن و روشن است.

رئیس «فراکسیون نمایندگان ولایی» مجلس شورای اسلامی افزود: بنده ضمن تشکر از همه دست اندرکارانی که در موضووع برجام زحمت کشیده‌اند باید بگویم که درحال حاضر تمامی موارد نشان می‌دهد که صحنه بین‌المللی جایگاه قدرت است و اگر کشوری قدرت داشت حرفش به پیش میرود اما اگر کشوری قدرت نداشت حرفش را گوش نمی‌کنند. حالا چه این کشور ایران باشد و یا حرف مکتب دیگری که بخواهد خود را ارائه کند.

حاجی‌بابایی تأکید کرد: شاید ما 4 واحد دانشگاهی طی این دوران ( توافق هسته‌ای) درباره آمریکا گذراندیم تا بالاخره آمریکا را بیشتر بشناسیم. اما درحال حاضر اجماع داریم و به این نکته رسیده‌ایم که آمریکا ناجوانمردانه رفتار می‌کند.

رئیس «فراکسیون نمایندگان ولایی» مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درحال حاضر آمریکاست که ناجوانمردانه رفتار می کند و نه ترامپ، ادامه داد: ما نباید این دو موضوع را اشتباه کنیم لذا تفاوت سخنان اوباما و ترامپ تنها در لفظ بیان این دو نفر است. ترامپ فحش می‌دهد اما اوباما با سیاست جلو می‌رود. همچنین باید بگویم همه مواردی که ترامپ درحال حاضر دارد بر اساس آن به ایران فحش می‌دهد، اوباما آن را نوشته است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *