دولت هر چه سریعتر کلیات قانون «مقابله با اقدامات ماجراجویانه آمریکا» را ابلاغ کند / تقویت بنیه دفاعی سپاه قدس مدنظر قرار گیرد

10:09 - 03 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۲۱۳۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی «کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی» مجلس با بیان اینکه قانون «مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه» قانون تقریبا جامعی است، گفت: اگر دولت بخواهد این قانون را با تأخیر و اختلال اجرایی کند قطعاً این قانون مترقی فواید خود را ازدست خواهد داد، لذا این قانون باید از روز اول ابلاغ و اجرا شود و دستگاه‌ها فعالیت خود را آغاز کنند.

بدون تیترسیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به لازم الاجرا شدن قانون «مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه» و مسئولیت دولت در این رابطه، گفت: قانون «مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه» قانون تقریبا جامعی است و در آن تکالیف دستگاه‌ها در یک زمانبندی مشخص روشن شده است.

سخنگوی «کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی» مجلس تاکید کرد: وزارتخانه‌های دفاع، اقتصاد، اطلاعات و همچنین سپاه و علی الخصوص سپاه قدس تکالیفی در رابطه با این قانون دارند و مشخص شده تا بعد از گذشت چه زمانی، چه اقداماتی باید عملیاتی شود بنابراین ما انتظار داریم دولت هر چه سریعتر کلیات این قانون را ابلاغ کند و کلیه دستگاه‌ها هم طبق زمانبندی تعیین شده به وظایف خودعمل کنند.

نقوی حسینی تصریح کرد: اگر دولت بخواهد این قانون را با تأخیر و اختلال اجرایی کند قطعاً این قانون مترقی فواید خود را ازدست خواهد داد لذا این قانون باید از روز اول ابلاغ، اجرا شود و دستگاه‌ها فعالیت خود را آغاز کنند.

این نماینده مجلس بیان داشت: قطعاً باید در راستای این قانون توجه به تقویت بنیه دفاعی سپاه قدس مدنظر قرار گیرد؛ چرا که این مسئله یکی ازمهمترین محورهای قانون مجلس است.

بیشتر بخوانید
«مقابله با آمریکا» قانونی شد؛ گام دوم در انتظار اجرا



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *