رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

چگونه آیفون ۸ یا آیفون ۸ پلاس خود را مجبور به ریستارت کنیم؟ /آموزش بازگردانی iOS ۱۰.۳.۳ بعد از بروز رسانی iOS ۱۱

17:14 - 02 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۲۰۰۱
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
هکر تلگرام را از اکانت هک شده خود بیرون کنید،افزایش سرعت کامپیوتر ازطریق تنظیم هاردو ... از جمله اخباری است که بسته فناوری میزان امروز به آن پرداخته است.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ،هکر تلگرام را از اکانت هک شده خود بیرون کنید،افزایش سرعت کامپیوتر ازطریق تنظیم هاردو ... از جمله اخباری است که بسته فناوری میزان امروز به آن پرداخته است.

 

جزئیات را در ادامه بخوانید...

 

چگونه آیفون 8 یا آیفون 8 پلاس خود را مجبور به ریستارت کنیم؟

فارنت:اپل در آیفون‌های جدید خود نحوه هارد ریست یا مجبور کردن دستگاه به ریستارت را تغییر داده است. به این ترتیب اگر گوشی شما هنگ کرد و یا نتوانستید از راه معمولی آن را خاموش رو روشن کنید طبق این آموزش پیش بروید.

در آیفون 7 و آیفون 7 پلاس برای ریست کردن کافی بود تا دکمه‌های پاور و کم کردن صدا را برای 10 ثانیه نگه دارید تا لوگوی اپل ظاهر شود. این روش اما در آیفون 8 و 8 پلاس جوابگو نخواهد بود چرا که به جای ریستارت کردن قابلیت Emergency SOS اضطراری برای طلب کمک را فعال می‌کند تا به صورت خودکار با فوریت‌های امدادی تماس گرفته شود.

دکمه زیاد کردن صدا را فشار داده و سریع رها کنید.
سپس دکمه کم کردن صدا را فشار داده و سریع رها کنید.
دکمه پاور را تا وقتی که لوگوی اپل ظاهر شود فشار داده و نگه دارید.

برای خاموش کردن عادی گوشی اما کافیست دکمه پاور را تا ظاهر شدن نوار slide to power off فشار داده و نگه‌دارید. همچنین در iOS 11 و در بخش تنظیمات گوشی یک گزینه Shut Down نیز برای خاموش کردن گوشی اضافه شده است.

 

آموزش بازگردانی iOS 10.3.3 بعد از بروز رسانی iOS 11

زومیت:این آموزش در بردارنده روشس برای بازگردانی ios 11 است که می توانید از طریق IPSW firmware آن را انجام دهید.

فقط احتمال کمی وجود دارد که بعد از این بروز رسانی کمی دیتاهایتان مخدوش شوند.

برای دیوایس خود IPSW را دانلود کنید

این فایل را باید به تناسب گوشی خود، دانلود کنید و روی گوشی نصب کنید. نصب این فایل از طریق آیتیونز صورت می گیرد.

دانلود iOS 10.3.3 IPSW file برای iPad، iPhone یا iPod touch

 

بعد آن را اجرا نموده و iOS 10.3.3 را انتخاب کنید. بعد از این روی دکمه Download کلیک کنید. فایل کمی حجیم است و باید مدتی برای دانلود آن صبر کنید اما دقت کنید که کجا آن را دانلود می کنید تا آن را فراموش نکنید.


Firmware قدیمی تر را با آیتیونز نصب کنید

در این مرحله باید آیفون یا دیوایس اپلی خود را با کابل، به سیستم وصل کنید و iTunes را اجرا کنید. وقتی که iTunes اجرا شد، کافی است روی شکل گوشی، که در بالا و در سمت چپ قرار دارد کلیک کنید. ( موقعیت این آیکون به صورت زیر نمایش داده شده است )

 

با زدن این آیکون وارد صفحه ای می شوید که در قسمت چپ آن تب های مختلفی است. شما باید تب Summary را فعال کنید اما به تناسب اینکه از ویندوز استفاده می کنید یا از مک، اقدام بعدی متفاوت است:

اگر از مک استفاده می کنید، دکمه Option را بر روی کیبرد بگیرید

اگر از ویندوز استفاده می کنید دکمه شیفت را بگیرید تا قابلیت بروز رسانی در پنجره فعال شود.

بعد از آن بر روی Check for Update مطابق عکس زیر کلیک کنید:

 

 

بعد از این کار یک بروزر باز می شود که از طریق آن باید فایل دانلود شده IPSW در مرحله قبل را پیدا کنید و فراخوانی کرده و آن را باز کنید:

برای باز کردن، فایل مورد نظر را انتخاب کنید و روی دکمه Open در سمت راست و پایین کلیک کنید. بعد از این یک نوتیفی پاپ آپ بر روی سیستم شما ظاهر می شود که در آن گفته شده که iOS 10.3.3 در حال نصب شدن است. در همین پنجره گزینه ای وجود دارد به نام Update که اگر بخواهید نصب ادامه پیدا کند باید آن را کلیک کنید. اگر هم از بروز رسانی پشیمان شده اید cancel را بزنید.

با زدن Update شما به مدت ۳۰ دقیقه باید صبر کنید تا عملیات نصب به خوبی صورت گیرد. در این میان ممکن است لازم باشد هر چند مدت پین یا چیزی نظیر آن وارد کنید. پس مراقب دستگاه خود باشید.

بعد از اتمام Update، و نصب، گوشی شما ریبوت می شود و در حین ریبوت شدن نمی توانید آن را در بخش دستگاه های متصل به سیستم مشاهده کنید. پس بعد از ریبوت شدن، دستگاه را از سیستم جدا کنید و رمز در خواستی را وارد کنید تا عملیات نصب به اتمام برسد.

هکر تلگرام را از اکانت هک شده خود بیرون کنید (پس گرفتن اکانت هک شده تلگرام)

نمناک:اگر احساس میکنید شخص دیگری به جای شما پیامی میفرستد یا پیام های شما توسط شخص دیگری نیز خوانده میشود (هکر) میتوانید با انجام اعمال زیر دیگران را از اکانت خود خارج کنید.

ایتدا آیکن More را از منوی بالا تلگرام انتخاب و از منوی باز شده گزینه Setting را برگزینید و در مرحله بعد Privacy and Security را مجددا انتخاب کنید.

 

Active Sessions را از پنجره Security انتخاب کنید.


در اینجا شما در قسمت Current Session نام دستگاه فعلی را مشاهده میکیند که با انتخاب گزینه Terminate All Other Sessions تمامی دستگاه های دیگر متصل به شماره شما که در حال حاضر وارد اکانت شما شده اند اتصالشان از بین خواهد رفت (Logout) و تنها دستگاه فعلی شما متصل به اکانت باقی می ماند.

همچنین از قسمت Active Session لیست دستگاه های متصل به شماره را مشاهده کنید و در صورتی که دستگاهی برای شما ناشناس بود با انتخاب آن و پس از Ok کردن پیغام تایید آنرا از لیست اتصال ها حذف کنید.

 

ترفند رفع مشکل باز نشدن سایت ها در گوشی اندروید

شاید براتون پیش اومده باشه که میخواید وارد یه سایتی بشید و با ارور (پیغام) Server not found رو برو شدید. این ارور که روزانه همه ی ما باهاش مواجه هستیم، چیزی نیست که بخواد جلوی حداقل من رو برای ورود به سایت مورد نطرم بگیره.

در بعضی از گوشیهای اندرویدی تلگرام اجرا می شود و یا سایر برنامه های شبکه های اجتماعی اجرا می شود ولی مرور گر اینترنت اجرا نمی شود

علت

تنظیم نادرست نقاط دسترسی یا access point گوشی باعث بوجود آمدن مشکل می شود

راه حل

ایکون sittings یا تنظیمات را کلیک نموده

در منوی باز شده روی ایتم wireless&networks یا بیسیم و شبکه ها کلیک نمایید

 در منوی جدید mobile networks یا شبکه های تلفن همراه کلیک نمایید

 در صفحه باز شده Access points names (نام نقاط دسترسی )را انتخاب نمایید

 در این صفحه بسته به خط تلفن همراه همراه اول یا ایرانسل و یا خطوط دیگر گزینه mcci internet

را باز نمایید


در این صفحه اگر در قسمت proxy ,(پورت ) port (پروکسی)اگر اعدادی وجود دارد با باز کردن منو مورد نظر آن عدد را حذف نمایید

 

 

 

 

 

افزایش سرعت کامپیوتر ازطریق تنظیم هارد

بیتوته:امروزه بیشتر افراد از هاردهای با ظرفیت بالا استفاده میكنند. اگر شما یك هارد درایو IDE دارید میتوانید كاری كنید كه بهترین كارایی را از آن داشته باشید.

همان طور كه میدانید این هاردها ازدسترسی DMA پشتیبانی میكنند. DMA به هارد این امكان را میدهد كه در هنگام كار با برنامه های مختلف فشار كمتری به حافظه سیستم وارد آید و قسمتی از هارد به كمك حافظه میاید. با این كار سرعت كار و كارایی هارد بسیار بالا میرود همچنین فشار وارد بر CPU را نیز كاهش میدهد.

برای فعال كردن این قسمت ابتدا وارد Device Manager شده و در لیست گزینه IDE ATA/ATAPI Controllers را انتخاب كنید.

سپس در زیر شاخه آن گزینه Primary IDE Channel را انتخاب كنید و روی آن دابل كلیك كنید. حال وارد قسمت Advanced Settings شده و در قسمت زیر آن تنظیمات Device 0 و Device 1 را مشاهده كنید.

اگر جلوی Transfer Mode عبارت PIO Only نوشته شده بود از طریق لیست كشویی آن را به DMA if available تغییر دهید و روی OK كلیك كنید.

حال همین مراحل را برای Secondary IDE Channel نیز تكرار كنید. سپس در صورت نیاز سیستم خود را Restart كنید.

 خیلی ها فكر میكنند كه با انجام همین مراحل كار تمام میشود. اما در اینجا یك نكته ظریف دیگر نیز وجود دارد كه باید رعایت شود. در كانالهای IDE قسمتی وجود دارد كه UDMA/66 نامیده میشود. این گزینه در حالت معمول غیر فعال است. با فعال كردن این قسمت میتوان كارایی DMA را بسیار بیشتر كرد.

برای فعال كردن این قسمت مراحل زیر را دنبال كنید :

ابتدا از طریق Run وارد Regedit شده و كلید زیر را بیابید :

HKEY_LOCAL_MACHINESystemCurrentControlSetContro lClass{4D36E96A-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}

سپس در صفحه سمت چپ به دنبال كلید EnableUDMA66 بگردید و سپس به آن مقدار 1 را اختصاص دهید. اگر وجود نداشت یك كلید از نوع DWORD به همان نام بسازید و به آن مقدار 1 را برای فعال سازی اختصاص دهید( برای غیر فعال كردن میتوانید از مقدار 0 استفاده كنید ) . فعال بودن این قسمت كارایی هارد را بسیار افزایش میدهد بنابراین توصیه میكنم حتما این كار را انجام دهید.

 

 

 

 

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *