مانع ریخت و پاش های فرهنگی شهرداری تهران می شویم

13:06 - 16 تير 1393
کد خبر: ۳۵۲
دسته بندی: جامعه ، عمومی
عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با بیان اینکه مانع ریخت و پاش های فرهنگی شهرداری تهران خواهیم شد، از عملکرد معاونت فرهنگی و اجتماعی این سازمان انتقاد کرد.

: عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با بیان اینکه مانع ریخت و پاش های فرهنگی شهرداری تهران خواهیم شد، از عملکرد معاونت فرهنگی و اجتماعی این سازمان انتقاد کرد.


عبدالحسین مختاباد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، با انتقاد از عملکرد معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، اظهار کرد: متاسفانه این معاونت با وجود بودجه قابل قبول از عملکرد خوبی برای فرهنگ سازی برخوردار نبوده است.

وی با اشاره به اینکه بودجه این معاونت و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری نسبت به سال های گذشته افزایش داشته است، گفت: متاسفانه بجای بهبود وضعیت فرهنگی شهر و مناطق و محلات شاهد افت در این حوزه هستیم.

تدوین برنامه نظارتی برای عملکرد فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه سرای محلات مناطق بجای پرداختن به مسایل فرهنگی پاتوقی برای عده ای افراد از جمله شورایاران شده است، تاکید کرد: در همین راستا بزودی برنامه نظارتی برای عملکرد فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران تدوین خواهد شد تا مانع تخلفات موجود در هزینه کرد بودجه ای فرهنگی در شهر شویم.

مختاباد همچنین اعلام کرد: شهر در حوزه فرهنگی ضعف دارد نکته حائز اهمیت این است که بتوانیم بودجه فرهنگی شهر را بر اساس فرهنگ سازی هزینه کنیم نه فقط برگزاری برنامه هایی شاد.

وی گفت: به طور قطع در این دوره مانع بسیاری از ریخت و پاش های فرهنگی شهرداری تهران می شویم که هیج تاثیرگذاری در برنداشته است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *