اگر دشمن حماقت کند نیروهای مسلح پوزه متجاوز را به خاک می‌مالد/ نیروی زمینی در شرایط آمادگی صد درصد به سر می‌برد

13:23 - 02 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۱۹۰۶
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: دستاوردهایی که امروز در نیروی زمینی ارتش رونمایی شدند، بخشی از توانمندی‌های دفاعی ماست و اگر دشمن بخواهد حماقت کند، نیروهای مسلح ما و در رأس آن نیروی زمینی به سرعت وارد عرصه می‌شود و پوزه متجاوز را به خاک می‌مالد.

نیروی زمینی ارتش در شرایط آمادگی صد درصد به سر می‌برد/ قدرت دفاع اثربخش از جغرافیای دنیای اسلام را داریمبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش طی سخنانی در مراسم رونمایی از تجهیزات جدید این نیرو اظهار کرد: در راستای اجرای فرامین فرمانده معظم کل قوا در حوزه تجهیزات دفاعی، اصل هوشمند‌سازی، اتوماسیون و متحرک‌سازی را مد نظر قرار دادیم.

وی ادامه داد: دستاوردهایی که امروز در نیروی زمینی ارتش رونمایی شدند، بخشی از توانمندی‌های دفاعی ماست و اگر دشمن بخواهد حماقت کند، نیروهای مسلح ما و در رأس آن نیروی زمینی به سرعت وارد عرصه می‌شود و پوزه متجاوز را به خاک می‌مالد.

امیر حیدری تصریح کرد : آنچه که امروز می‌بینیم زاییده اندیشه صنعت‌گران و عالمان عرصه دفاع کشورمان است که از آن‌ها رونمایی شده و ان‌شاءالله به زودی در چرخه دفاعی کشورمان قرار خواهد گرفت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی در شرایط آمادگی صد درصد به سر می‌برد و ضمن دارا بودن توانمندی دفاع از کشورمان، قدرت دفاع اثربخش از جغرافیای دنیای اسلام را نیز دارد. امروز نیروی زمینی در بعد توپخانه و زرهی و با دارا بودن بزرگترین ناوگان بالگردی و برخورداری از نیروی انسانی ولایت‌مدار و متخصص منحصربفرد است و گام‌های بسیار محکمی را در جهت ارتقای توانمندی‌ها برمی‌دارد.

وی خاطرنشان کرد: نزاجا یک نیروی منحصر به‌فرد در مقیاس ملی و منطقه‌ای است؛ چرا که از توانمندی‌های قابل توجهی برخوردار است که همان توانمندی‌ها باعث شد 8 سال دفاع مقدس را با سربلندی طی کند. بعد از آن نیز نیروی زمینی در حوزه حفاظت از مرزهای کشور حضور موثری داشته و امروز هم در عرصه خودکفایی و ساخت تجهیزات گام‌های خوبی برداشته است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *