رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

امروز مقابل دوربین آهوی پیشونی سفید2 می‌روم/در فیلم جدید جواد هاشمی نقش کوتاهی دارم

8:30 - 03 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۱۸۹۵
بازیگر فیلم سینمایی "زیر سقف دودی" گفت: در حال حاضر در کار جدید سید جواد هاشمی "آهوی پیشونی سفید2" حضور پیدا کرده و امروز مقابل دوربین می روم.

حسام نواب صفوی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی در خصوص آخرین فعالیت خود گفت: در حال حاضر برای حضور مقابل دوربین سید جواد هاشمی برای بازی در فیلم سینمایی "آهوی پیشونی سفید2" آماده می شوم.

حسام نواب صفوی
وی ادامه داد: نقشی که در "آهوی پیشونی سفید" بازی می کنم نقش کوتاهی است اما به دلیل جذابیت هایی که برایم داشت آن را پذیرفتم.

این بازیگر سینما ادامه داد:  امروز اولین روز حضورم در این فیلم سینمایی است و نمی دانم تا چه زمانی کارم در این فیلم سینمایی به پایان می رسد اما همان طور که گفتم نقش کوتاهی دارم و فکر نمی کنم زمان زیادی را در این اثر داشته باشم.

نواب صفوی در خصوص اینکه "آهوی پیشونی سفید2" برای جشنواره فیلم فجر آماده می شود یا خیر خاطرنشان کرد: از حضور این فیلم در جشنواره فیلم فجر خبری ندارم و هنوز صحبتی در این مورد با من نشده است.

حسام نواب صفوی
در خلاصه‌ داستان فیلم آمده است: «اختاپوس»  از درون یک غار، امورات قلعه را فرمانروایی می‌ کند. او برای به دام انداختن آهوها و نوشیدن عصاره تن آن‌ها «بل بله»  را به خدمت گرفته اما آهوها با نقشه‌ای «پیشونی‌سفید» را از قلعه فرار می دهند. از سوی دیگر مادر «پیشونی‌سفید»  برگشته تا آهو را از «سالار»  یعنی پدر خوانده‌اش پس بگیرد و «پیشونی‌سفید»  به دلیل رنجش از سالار، می‌ خواهد پیش مادرش بازگردد اما...



ناشناس
|
-
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
0
0
من خیلی فیلم کارتونی پیشونی سفید را دوست دارم
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *