رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

طارمی: منشا، علیپور و امیری در نبود من مثل همیشه خواهند درخشید

20:28 - 01 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۱۷۱۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهاجم محروم پرسپولیس می‌گوید مهاجمان دیگر این تیم در نبود وی می‌توانند باعث موفقیت سرخپوشان شوند.

به گزارش گروه ورزشی ، مهدی طارمی که با محرومیتی چهار ماهه از سوی فیفا مواجه شده، در رابطه عدم حضور خود در دیدار پیش رو برابر الهلال گفت: مشکلی نیست، برنامه ما شکست تیم الهلال است و چه من باشم و چه نباشم می‌توانیم از پس الهلال بربیاییم.

او در رابطه با شوک حاصل از محرومیت نابهنگام خود نیز اظهار داشت: مشکلی نیست، از بهمن ماه می‌توانم در میدان حضور پیدا کنم و با این حساب از نیم فصل دوم با قدرت بیشتری در بازی‌ها حضور خواهم داشت.

مهاجم پرسپولیسی‌ها درباره عدم حضور در بازی‌های باقیمانده لیگ قهرمانان آسیا نیز ادامه داد: قسمت این بود تا اینجای رقابت‌ها در خدمت پرسپولیس باشم به امید خدا بعد از بازگشت می‌توانم در لیگ قهرمانان 2018 حضور پیدا کنم و از آن رقابت‌ها استارت دوباره‌ای خواهم زد. در بازی‌های باقیمانده نیز بازیکنان تیم با بالاترین روحیه حضور دارند و می‌توانند از پس حریفان بربیاند.

طارمی یادآور شد: مشکلی نخواهد بود چرا که تا نیم فصل مهاجمانی همچون منشا، علیپور و وحید امیری در ترکیب حضور دارند و می‌توانند در بازی‌ها به میدان بروند و مانند همیشه بدرخشند.

مهاجم تیم ملی کشورمان درباره محرومیت 4 ماهه ادامه داد: 4 ماه که چیزی نیست من 2 سال به خدمت سربازی رفته‌ام و توانسته‌ام پس از بازگشت خودم را ثابت کنم. مطمئن باشید پس از 4 ماه باز هم برمی‌گردم.

نکته جالب در این مصاحبه واکنش برانکو به محرومیت طارمی بود، او در این باره گفت: در این 4 ماه کاری می‌کنم که هر توپی زیر پای طارمی بیاید تبدیل به گل شود. تا جایی که امکان دارد او را به تمرین می‌گیرم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *