ایران با یک مدال طلا و 4 برنز سوم شد

17:43 - 01 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۱۶۸۳
تیم کشتی فرنگی نیروهای مسلح کشورمان در رقابت‌های جهانی لیتوانی به عنوان سوم رسید.

به گزارش گروه ورزشی ، رقابت‌های کشتی فرنگی نیرو‌های مسلح جهان روز‌های ۳۱ شهریور و اول مهرماه در شهر کلایپیدا لیتوانی برگزار شد و در پایان تیم ایران با یک مدال طلای محمد نوربخش در وزن ۵۹ کیلوگرم، چهار مدال برنز مجید خلیلی، افشین بیابانگرد، وحید بابایی جعفری و مهدی فلاح در اوزان ۶۶، ۷۱، ۷۵ و ۸۵ کیلوگرم و ۵۴ امتیاز به عنوان سوم دست یافت.

تیم‌های روسیه با ۵۹ و اوکراین با ۵۶ امتیاز در این رقابت‌ها اول و دوم شدند.

* نتایج کشتی‌گیران کشورمان در روز دوم این رقابت‌ها به شرح زیر است:

در وزن ۸۰ کیلوگرم علی شریفی در دور نخست ونکایتاس از لیتوانی را مغلوب کرد و در دور دوم میرس از آمریکا را شکست داد، اما در دیدار نیمه‌ن‌هایی مغلوب آنتونیوک از اوکراین شد و راهی دیدار رده‌بندی شد. شریفی در دیدار رده‌بندی نیز مقابل عظمت خاکولوف از روسیه شکست خورد و پنجم شد.

در وزن ۸۵ کیلوگرم مهدی فلاح در کشتی نخست جان استفانوویچ از آمریکا را مغلوب کرد وی در دور بعد مغلوب یوگنی سالیف از روسیه شد و با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال، فلاح در گروه بازنده‌ها با شکست حریف الجزایری راهی دیدار رده‌بندی شد. وی در دیدار رده‌بندی نیز تونی متسوماکی از فنلاند را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن ۹۸ کیلوگرم صمد کاظمی در کشتی نخست مغلوب آلیمولتای دالاووبای از چین شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر در دور بعد، کاظمی از دور مسابقات حذف شد.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم آرمان نظری در دور اول مقابل ادگار خاچاطریان از ارمنستان مغلوب شد، اما با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال، نظری به گروه بازنده‌ها رفت و در این گروه کاوید فیضی اف از آذربایجان را مغلوب کرد و به دیدار رده بندی راه یافت، اما در این دیدار مقابل واسیلی پرشین از روسیه شکست خورد و پنجم شد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *