بازدید سرزده معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه های مسکن مهر پردیس

13:11 - 01 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۱۵۸۱
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه های مسکن مهر در دست ساخت شهر جدید پردیس بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، حبیب الله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از پروژه های مسکن مهر شهر جدید پردیس، این شهر را از لحاظ ظرفیت های اقتصادی و عمرانی شهری مهم دانست و گفت ؛رویکرد ما در پردیس تکمیل هر چه سریعتر پروژه هاست .

طاهرخانی درجمع مدیران ارشد شرکت عمران پردیس با اشاره به تحویل بلوک های آماده مسکن مهرتصریح کرد ؛سازوکار تحویل بایستی محله محور بوده و محلات برخوردار از امکانات مورد نیاز ساکنین باشد .
طاهرخانی خدمات به ساکنین بلوک های افتتاح را یادآور شد و گفت ؛ شر کت عمران نسبت به تامین خدمات شهری به ساکنین بصورت جدی وارد شود و این به معنای رفع تکلیف از شهرداری نیست .

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید ادامه داد باید به سوی جذب سرمایه و ایجاد درآمد پایدار در شهرهای جدید حرکت کنیم چرا که شهر های جدید باید به لحاظ تامین خدمات مورد نیاز ساکنین باید متکی به درآمد خود باشد .

معاون وزیر راه و شهرسازی ایجاد تصمیم در بدنه شرکت عمران را امری مهم تلقی کرد و گفت ؛اعضای هیات مدیره و مدیران در حدود اختیارات خود نسبت به حل مسایل با محوریت مدیرعامل شرکت عمران پردیس اقدام کنند و هرجا که نیاز به ورود شرکت مادر و یا وزارت راه و شهر سازی باشد قطعا نسبت به گره گشایی قاطعانه ورود می کنیم.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *