استقرار آتش نشانان در 125 نقطه شهر / تامین ایمنی تکایا

11:31 - 01 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۱۵۴۲
سخنگوی سازمان آتش نشانی از استقرار آتش نشانان در 125 نقطه شهر در دو نوبت صبح و بعد از ظهر مستقر می شوند.

استقرار آتش نشانان در 125 نقطه شهر / تامین ایمنی تکایاجلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه ، اظهار داشت:به دلیل همزمانی ایام سوگواری امام سوم شیعیان و بازگشایی مدارس، سازمان آتش نشانی اقداماتی را در هر دو بخش در نظر گرفته و برای تامین ایمنی تکایا و مدارس برنامه هایی را اجرا می کند. 

وی ادامه داد: در حوزه ایمنی مدارس دو بخش اقدامات را در دستور کار داشتیم که بخش اول از 20 شهریور ماه با بازدید از ساختمان مدارس، وضعیت فیزیکی آنها و محدوده پیرامونی آغاز شد. اگر نقطه حادثه سازی شناسایی شد به مدیران برای رفع خطر نکات ایمنی یادآوری می شد. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه کار بازبینی تمامی شیرهای آتش نشانی سطح شهر تهران انجام شد، تاکید کرد: این اقدام تا 20 مهر ادامه دارد.

ملکی از استقرار نیروهای آتش نشانی در معابر و میادین تهران خبر داد و گفت: در دو نوبت صبح و بعداز ظهر در 125 نقطه شهر موتور سیکلت و خودروهای  سازمان استقرار  دارند. همچنین کارشناسان و اتش نشانان داوطلب با حضور در مدارس کار اموزش اصول ایمنی را به فرهنگیان و دانش آموزان انجام می دهند. همچنین از موتور خانه ها و خاموش کننده های دستی مدارس بازدید می شود. 

وی افزود: اگر مدرسه ای تا 20 مهر از سوی آتش نشانی مورد بازدید ایمنی قرار نگرفت، مسئولان آن مدرسه می توانند با حضور در نزدیک ترین ایستگاه و اعلام موضوع، برای بازدید درخواست اعزام نیرو کنند. 

سخنگوی سازمان اتش نشانی تهران با اشاره به بازدیدهای ایمنی از مساجد، تکایا و حسینیه ها برای ایام محرم، گفت: این بازدیدها از 25 شهریور آغاز و خاموش کننده ها بازدید و در صورت نیاز به شارژ رایگان شارژ می شود. 

ملکی از آموزش به صاحبان هیئت خبر داد و افزود: در بخش های مختلف به ویژه انبار کالا و آشپزخانه آموزش های لام به افراد ارائه می شود. اگر متوجه شویم در بخشی نا ایمنی  وجود دارد، باید این موضوع رفع شود. استقرار نیروها در مهدیه و حسینیه های بزرگ محدود است. 

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *