مدارک و مستندات پرسپولیس علیه حکم فیفا/ پرسپولیسی‌ها با وکیل خارجی به دادگاه می‌روند

9:26 - 01 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۱۴۴۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیران باشگاه پرسپولیس قرار است در این پرونده ریزه اسپور یک وکیل خارجی هم بگیرند تا کارها با سرعت و اطمینان بیشتری پیش رود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، بعد از اعلام محرومیت طارمی و باشگاه پرسپولیس توسط فیفا نگرانی زیادی در مورد آینده طارمی و از همه مهمتر محرومیت باشگاه پرسپولیس از 2 پنجره نقل‌وانتقلاتی آینده وجود دارد.

ظاهرا بحث محرومیت طارمی در این پرونده قطعی است و بعید است در نوع و زمان محرومیت این بازیکن تغییری به وجود بیاید اما در مورد باشگاه پرسپولیس شرایط متفاوت است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که مسئولان باشگاه پرسپولیس از قبل در مورد این پرونده و رای احتمالی آن اطلاع داشته‌اند و به خاطر همین به اندازه کافی اسناد معتبری را جمع‌آوری کرده‌اند. حالا با اعلام این رای توسط فیفا مدیران باشگاه پرسپولیس با دستی پر و ادله و اسناد معتبر به دادگاه می‌روند.

مدیران باشگاه پرسپولیس قرار است در این پرونده یک وکیل خارجی هم بگیرند تا کارها با سرعت و اطمینان بیشتری پیش رود.

شنیده می‌شود خیال مدیران باشگاه پرسپولیس از عدم محرومیت این باشگاه راحت است و قرار است با دفاعیات معتبر و محکم این حکم سنگین علیه باشگاه را بشکنند. حتی شنیده شده مسئولان باشگاه پرسپولیس هیچ نگرانی از بابت محرومیت این باشگاه از 2 پنجره نقل‌وانتقالات ندارند و خیالشان از شکسته شدن این حکم راحت است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *