یک مقام پلیس صهیونیستی از افزایش احتمال دست داشتن نتانیاهو در فساد مالی خبر داد

3:16 - 01 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۱۳۸۵
«آری هان» از مقام های ارشد پلیس صهیونیستی افزود: پلیس قصد دارد تا از اواسط اکتبر (مهر/ آبان) تحقیق درخصوص فساد مالی بنیامین نتانیاهو را از سربگیرد.

به گزارش گروه بین الملل ،یک مقام پلیس رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه اعلام کرد که با توجه به شهادت های اخیر علیه فساد مالی بنیامین نتانیاهو، احتمال درخصوص دست داشتن وی در فساد مالی افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، «آری هان» از مقام های ارشد پلیس صهیونیستی افزود: پلیس قصد دارد تا از اواسط اکتبر (مهر/ آبان) تحقیق درخصوص فساد مالی بنیامین نتانیاهو را از سربگیرد.


براساس این گزارش، تحقیق شامل فسادهای مالی بنیامین نتانیاهو موسوم به پرونده 1000 و پرونده 2000می شود.


پلیس از چند ماه گذشته تحقیقات درباره نتانیاهو به جرم فساد مالی را آغاز کرد، اما تاکنون درخواست از مشاور حقوقی دولت برای ارائه لایحه اتهام علیه نتانیاهو را مشخص نکرده است.


پلیس اسرائیل در این باره گفته بود که اتهام نتانیاهو مربوط به دو پرونده است،‌ مورد نخست مربوط به دریافت سیگار و مشروبات گران قیمت الکلی است که نتانیاهو و خانواده اش از دو تاجر گرفته اند.


پرونده دوم نیز مربوط به توافق نتانیاهو با مالک یدیوت آحارنوت یکی از بزرگ ترین روزنامه های اسرائیلی است که براساس آن این روزنامه متعهد شده است تا مقابل اعمال محدودیت بر فعالیت روزنامه اسرائیل هیوم (اسرائیل امروز)،‌ اخبار بهتری از نتانیاهو را پوشش دهد.


روزنامه های صهیونیستی پس از تکمیل تحقیقات پرونده فساد مالی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش بینی کردند که زندان یا خانه نشینی در انتظار او است.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *