جلالی: مقابل نفت می‌خواستیم ثابت کنیم شایسته پیروزی مقابل پرسپولیس بودیم/ لازم نیست به نیمکت‌نشینی رحمانی حساسیت نشان دهیم

21:06 - 31 شهريور 1396
کد خبر: ۳۵۱۳۶۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: می‌خواستیم پس از بازی با شکوه و بزرگ مقابل پرسپولیس، ثابت کنیم شایسته آن پیروزی بوده‌ایم.

به گزارش گروه ورزشی ، مجید جلالی  در نشست خبری پس از پیروزی 3 بر یک تیمش برابر نفت طلائیه اظهار داشت: فکر می‌کنم که بهترین حریف ما بعد از بازی با شکوه و بزرگ مقابل پرسپولیس، این بود که ثابت کنیم شایسته آن بوده‌ایم. این را فقط در زمین می‌توانستیم ثابت کنیم. امروز هم با اینکه گل اول را خوردیم، اما خدا را شکر در نهایت برنده بازی شدیم. واقعاً از بچه‌هایم تشکر می‌کنم. آنها خیلی صادقانه و متعهدانه بازی کردند. بابت این پیروزی از آنها ممنونم و به تک‌تک‌شان تبریک می‌گویم.

سرمربی پیکان به تمجید از تیم نفت طلاییه پرداخت و گفت: نفت خیلی خوب بازی کرد. می‌توانم این‌طور بگویم که نفت در هفته‌های آینده خیلی بهتر خواهد شد. آنها با وجود اینکه ما 3 بر صفر پیش بودیم و بازی را برده بودیم، اما تا آخرین دقایق جنگیدند. حتی شما به تعویض‌های هم ما نگاه کنید، می‌بینید که نگران بازی بودیم. به بچه‌ها هم در بین دو نیمه گفتم که باید هوشیار باشند، چون آنها واقعاً تیم خوبی هستند.

وی درباره عملکرد خوب مرتضی آقاخان مقابل نفت طلاییه گفت: من فکر می‌کنم که لازم است مربیان تیم ملی او ببینند و این بازیکن را دعوت کنند که تشویق خوبی برایش باشد.

جلالی با اشاره به نیمکت‌نشینی بختیار رحمانی پس از اعتراض به تعویض شدنش در دیدار مقابل پرسپولیس، یادآور شد: این‌ها چیزی‌هایی است که داخل تیم رخ می‌دهد و من در مورد آن تصمیم می‌گیرم و من تشخیص می‌دهم که این‌طور باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا نیمکت‌نشینی رحمانی تصمیم فوتبالی بود؟»، گفت: مگر ما تصمیم غیرفوتبالی هم داریم؟! لازم نیست حساسیت نشان بدهیم. نوع مدیریت من روی بازیکنان، فکر می‌کنم بد نباشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *