رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

براتی: تا این لحظه نامه‌ای از سوی فیفا مبنی بر محرومیت پرسپولیس و طارمی به دست ما نرسیده است/ یک مقام عالی‌رتبه در فدراسیون: حکم فیفا قابل تجدید نظر بوده و طارمی فعلا می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند

20:38 - 31 شهريور 1396
کد خبر: ۳۵۱۳۵۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رییس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال گفت: تا این لحظه هیچ نامه‌ای از سوی فیفا مبنی بر محرومیت باشگاه پرسپولیس و طارمی به دست ما نرسیده و فعلا هیچ اظهار نظری نمی‌توان کرد.

احمدرضا براتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی در پاسخ به این پرسش که آیا به دلیل شکایت باشگاه ریزه اسپور، فیفا باشگاه پرسپولیس را از دوپنجره نقل و انتقالات و همچنین طارمی را 4 ماه محروم کرده، گفت: تا این لحظه نامه‌ای از سوی فیفا مبنی بر محرومیت باشگاه پرسپولیس و طارمی به دست ما نرسیده و اظهار نظری نمی‌توان کرد. من هم ازطریق رسانه‌ها متوجه این موضوع شدم. با توجه به اینکه امروزجمعه و تعطیل رسمی بوده باید فردا به فدراسیون رفته و این موضوع را بررسی کنم.

با این حال یکی از مدیران عالیرتبه فدراسیون فوتبال به خبرنگار میزان گفت: حکم محرومیت باشگاه پرسپولیس صادر شده اما هنوز به فدراسیون فوتبال نرسیده است اما به احتمال خیلی زیاد در 48 ساعت آینده به فدراسیون می‌رسد.

وی همچنین تاکید کرد: این حکم در مدت قانونی خود قابل اعتراض و تجدید نظر است و بر همین اساس طارمی فعلا و در بازی رفت مقابل الهلال می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *