پرسپولیس و طارمی از سوی فیفا محروم شدند/ یک مقام بلندپایه فدراسیون تایید کرد

19:52 - 31 شهريور 1396
کد خبر: ۳۵۱۳۵۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
در حالی که ادعا شده مهدی طارمی و باشگاه پرسپولیس از سوی فیفا با محرومیت‌هایی مواجه شده‌اند، باشگاه پرسپولیس این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش گروه ورزشی ، گزارش‌ها حاکی از آن است که پرسپولیس در آستانه دیدار حساس برابر الهلال عربستان در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، با حکم سنگینی از سوی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) مواجه شده است.

بر اساس این گزارش‌ها فیفا در پی شکایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه، مهدی طارمی، گلزن پرسپولیس را در پرونده قطع همکاری با این تیم ترکیه‌ای، مقصر دانسته و او را 4 ماه از فوتبال محروم کرده است. این باشگاه پیش از این چندین بار تهدید کرده بود که با پیگیری این ماجرا، حکم سنگینی علیه این بازیکن و باشگاه ایرانی خواهد گرفت.

با این وجود محرومیت قرمزها در این پرونده تنها به طارمی ختم نمی‌شود و باشگاه پرسپولیس نیز در دو پنجره نقل و انتقالات آتی از خرید بازیکن جدید محروم است. این حکم قطعی است و به این ترتیب پرسپولیس در بازی مقابل الهلال عربستان اجازه استفاده از طارمی را ندارد. همچنین به نظر می‌رسد پرسپولیس در این پرونده نیز با جریمه سنگین مالی جدیدی مواجه شود.

در همین راستا در تماسی که خبرنگار میزان با پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس داشت، وی ضمن تکذیب این خبر تأکید کرد: چنین خبری کذب است و صحت ندارد و نامه‌ای مبنی بر محرومیت باشگاه و طارمی به باشگاه نرسیده است.

در این حال یک مقام بلندپایه فدراسیون فوتبال در گفت‌و‌گو با خبرنگار میزان این خبر را تایید کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *