رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اتفاق تاریخی در استقلال/ آنالیزوری که جایگزین منصوریان می‌شود!

8:35 - 01 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۱۳۰۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
یک آنالیزور ممکن است نقش سرمربی را در بازی استقلال برابر سپیدرود ایفا کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم فوتبال استقلال در هفته هشتم لیگ برتر میهمان سپیدرود خواهد بود این در حالی است که هنوز سرمربی استقلال بعد  از استعفای منصوریان مشخص نشده است.

البته تا اطلاع ثانوی مسئولیت فنی آبی‌ها به عهده میک مک درموت مربی بدنساز استقلال است.

این در حالی است که این مربی در بازی اخیر آبی پوشان برابر ذوب‌آهن از روی نیمکت اخراج شده بود و به همین خاطر نمی‌تواند تیمش را در بازی برابر سپیدرود همراهی کند.

بعد از استعفای منصوریان، تمام کادر فنی اوو به غیر از درموت استعفا دادند. البته در این میان یک آنالیزور مربی هم در استقلال باقی ماند.

سید صالح مصطفوی آنالیزور مربی استقلال تنها مربی بود که استعفا نکرد البته پیش از این گفته می‌شد منصوریان از وی خواسته تا در استقلال بماند و درموت را کمک کند اما شنیده می‌شود نه تنها این موضوع صحت ندارد بلکه سرمربی پیشین آبی‌ها از مصطفوی برای ادامه حضور در استقلال ناراحت است.

گفتنی است مصطفوی سال گذشته به صورت موقت با دستور منصوریان از حضور در تمرینات استقلال منع شده بود.

با این تفاسیر در بازی استقلال برابر سپیدرود باید منتظر یک اتفاق تاریخی باشیم و یک آنالیزور نقش سرمربی را در بازی با سپیدرود ایفا خواهد کرد.

البته این در حالی است که بزرگانی چون نصرالله عبداللهی به عنوان سرپرست و بهتاش فریبا به عنوان مدیر فنی در استقلال حضور دارند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *