دشمنان از اتحاد مردم در ماه محرم می‌ترسند/همه زیر بیرق حسینی جمع می‌شوند

20:30 - 31 شهريور 1396
کد خبر: ۳۵۱۲۹۰
بخشی از بیانات امام خمینی (ره) درباره عاشورا: قدرت‌‌های بزرگ از این سازمانی که بدون اینکه دست واحدی در کار باشد که آنها را مجتمع کند، خودبخود ملت را به هم جوشانده‌اند در سراسر یک کشور، کشور پهناور (می‌ترسند).

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، بخشی از بیانات امام خمینی (ره) درباره عاشورا در صحیفه نور جلد 16 در تاریخ 30 خرداد سال 1361 به شرح زیر است: در دفعه اول که مرا از قم گرفتند و بردند، در بین راه... (یکی) از این مأمورینی که بودند در آن اتومبیل من، می‌گفت که ما (که) آمدیم سراغ شما، از این چادرهایی که در قم بود، می‌ترسیدیم که مبادا اینها مطلع بشوند و ما نتوانیم انجام وظیفه کنیم.

اینها که هیچ، قدرت‌های بزرگ از این چادرها می‌ترسند. قدرت‌‌های بزرگ از این سازمانی که بدون اینکه دست واحدی در کار باشد که آنها را مجتمع کند، خودبخود ملت را به هم جوشانده‌اند در سراسر یک کشور، کشور پهناور (می‌ترسند).

در ایام عاشورا و در دوماه محرم و صفر و در ماه مبارک، این مجالس است که مردم را دور هم جمع کرده است و اگر ... شخصی بخواهد که مطلبی را بگوید، سرتاسر کشور به‌ واسطه همین گویندگان و خطبا و ائمه جمعه و جماعت، یک دفعه منتشر می‌شود و اجتماع مردم در تحت این بیرق الهی، این بیرق حسینی، اسباب این می‌شود که سازمان داده شده باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *