با همین بیرانوند در لیگ قهرمان شده و در آسیا در نیمه نهایی هستیم/ الهلال بهترین تیم آسیاست، اما آنها را می‌بریم/ انتظار دارند رئال و بارسلونا را هم ببریم

12:56 - 31 شهريور 1396
کد خبر: ۳۵۱۲۷۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی دروازه بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با همین بیرانوند در لیگ ایران قهرمان شدیم و در آسیا در نیمه‌نهایی هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان مقابل سپاهان به تساوی 2 بر 2 رسید. بعد از این مسابقه اتقاداتی هم به علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس در این دیدار مطرح شد.
 
در همین راستا ایگور پانادیچ مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، صحبت‌هایی را در مورد این بازی، عملکرد بیرانوند وبازی حساس با الهلال ارائه داد.
 
*بازی با سپاهان چطور بود؟
 - ما تیم بهتر بودیم و می‌توانستیم در این بازی پیروز شویم چرا که شانس‌های زیادی برای گلزنی داشتیم، اما در نهایت این مسابقه باتساوی خاتمه یافت.
 
*علیرضا بیرانوند به خاطر گل‌هایی که درا ین بازی دریافت کرد مورد انتقاد قرار گرفت این انتقادات جوانمردانه است؟
 - برخی اوقات نه تنها بیرانوند بله همه بازیکنان مانند طارمی و مربیان هم مورد انتقاد و حمله قرار می‌گیرند. این تنها یک مسابقه و یک اشتباه بود، اما آن‌هایی که انتقاد می‌کنند به این موضوع توجه داشته باشند که پارسال با رکوردی خوب با همین بیرانوند قهرمان ایران شدیم والان هم با بیرانوند به نیمه نهایی قهرمانان آسیا رسیدیم. من واقعا نمی‌توانم اینگونه انتقادات را قبول کنم بیرانوند دروازه بان تیم ما وبهترین دروازه‌بان ایران است که در تیم ملی هم رکورد فوق العاده‌ای داشته است. در حال حاضر هم در آستانه بازی حساسی قرار داریم که دروازه بان ما باید آرامش داشته باشد.
 
*اما قبول دارید توقعات از پرسپولیس بالا رفته؟
 - درست است در بازی با سپاهان ما خارج از خانه مقابل این تیم قرار گرفتیم این را هم توجه داشته باشید که تیم بزرگ سپاهان درورزشگاه خانگی اش میزبان ما بود با این وجود ما با ارائه یک بازی خوب به تساوی 2 بر 2 رسیدیم. اگر در سال‌های قبل در چنین شرایطی این نتیجه رقم می‌خورد همه خوشحال بودند، اما الان همه از تساوی مقابل سپاهان دریک دیدار خارج از خانه ناراحت هستند. برخی‌ها فکر می‌کنند اگر درفینال آسیا برنده شویم باید در جام باشگاه‌ها رئال مادرید و بارسلونا را هم شکست دهیم وقهرمان دنیا شویم.
 
*دربازی با سپاهان همه فکر می‌کردند پرسپولیس ازنفرات غیر اصلی به دلیل اینکه بازی حساس با الهلال را پیش رو دارد استفاده کند، اما پرسپولیس با ترکیب اصلی‌اش برابر سپاهان به میدان رفت.
 - در پرسپولیس همه بازیکنان در یک سطح هستند و اختلاف چندانی بین تیم اصلی و غیر اصلی نیست و همه بازیکنان برای ما هم سطح هستند. در بازی با پیکان تغییراتی در ترکیب داشتیم، اما در بازی مقابل تیم خوب سپاهان این طبیعی بود که با تمام توان و نفرات اصلی به میدان برویم همچنین در آستانه بازی با الهلال قرار داریم و نیاز به این داشتیم تا برخی از بازیکنان مقابل سپاهان بازی کنند تا برای بازی مقابل الهلال آماده شوند.
 
*در مورد بازی با الهلال هم صحبت می‌کنید؟
 - الهلال تیم خیلی خوبی است و با توجه به شناختی که من دارم در سال‌های اخیر بهترین تیم آسیا بوده است این تیم بازیکنان خارجی گرانقیمت زیادی نیز دارد که اکثر آنها را با قیمت‌های بالای ۵ و ۱۰ میلیون دلار خریداری کرده‌اند. الهلال شاید بهترین تیم آسیا در حال حاضر است اما ما هم کاملاً برای این بازی آماده ایم و می‌توانیم الهلال را شکست دهیم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *