رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جوشکاری باعث آتش گرفتن شیروانی مغازه شد

15:10 - 31 شهريور 1396
کد خبر: ۳۵۱۲۵۴
جوشکاری نا ایمن در سقف مغازه در حال تعمیر، شیروانی این مغازه را به آتش کشید.

جوشکاری باعث آتش گرفتن شیروانی مغازه شدبه گزارش گروه جامعه ،به دنبال تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۶۷ و ۱ به همراه خودرو حامل دستگاه‌های تنفسی را ساعت ۱۲:۱۷ روز گذشته به خیابان وحدت اسلامی، ابتدای خیابان فروزش اعزام کرد.

امیر هاتفی معاون منطقه ۵ عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این مورد گفت: عده‌ای از کارگران در حال کار و مرمت یک ساختمان دو طبقه به مساحت ۵۰ متر مربع بودند که بر اثر بی احتیاطی یکی از کارگران به هنگام جوشکاری در قسمت شیروانی این ساختمان با تیرک‌های چوبی و بافت فرسوده، ناگهان این قسمت شعله ور شد و آتش به سرعت در زیر شیروانی گسترش پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه شعله‌های آتش سقف شیروانی این مغازه را فراگرفته و در حال سرایت به ساختمان‌های مجاور بود، افزود: نیرو‌های عملیاتی به سرعت پس از قطع جریان برق ساختمان، با بکارگیری تجهیزات فردی، نردبان‌های دستی و لوله‌های آبدهی از چندین سمت خود را به کانون آتش سوزی رساندند و در مدت زمان کوتاهی آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند.

هاتفی در ادامه گفت: آتش نشانان با تلاش خود از سرایت آتش سوزی به ساختمان‌های مجاور جلوگیری کردند و همچنین به ایمن سازی کامل محل پرداختند.

وی با اعلام این که این حادثه مصدومی در پی نداشت، اضافه کرد: تحقیقات بیشتر در خصوص این آتش سوزی هم اکنون از طرف کارشناسان آتش نشانی در دست انجام است.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: آتش سوزی شیروانی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *