رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تصویر سکانس پایانی فیلم به وقت شام منتشر شد+عکس

11:50 - 31 شهريور 1396
کد خبر: ۳۵۱۲۴۳
جدیدترین تصویر از سکانس پایانی فیلم سینمایی "به وقت شام" به کارگردانی "ابراهیم حاتمی‌کیا" منتشر شد. فیلمبرداری این اثر دو روز پیش به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، جدیدترین تصویر از سکانس پایانی فیلم سینمایی "به وقت شام" به کارگردانی "ابراهیم حاتمی‌کیا" منتشر شد. فیلمبرداری این اثر دو روز پیش به پایان رسید.

محمد ذوقی مدیر روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص آخرین مراحل ساخت فیلم "به وقت شام" ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا گفت: فیلمبرداری فیلم "به وقت شام" ساخته "ابراهیم حاتمی‌کیا" به پایان رسیده و این فیلم مراحل پس از تولید خود را برای حضور در جشنواره فیلم فجر آغاز خواهد کرد.

تصویر سکانس پایانی فیلم به وقت شام منتشر شد+عکس

گفتنی است فیلم سینمایی "به وقت شام" به تهیه کنندگی محمد خزاعی دومین همکاری مشترک ابراهیم حاتمی کیا و سازمان اوج است که برای نخستین بار در سطح اول سینمای ایران به صورت مستقیم به حوادث منطقه و اسلام تکفیری می پردازد.

جدیدترین ساخته حاتمی‌کیا در ابتدا با نام "پرواز به وقت" شام آغاز به کار کرد و در ادامه به "به وقت شام" تغییر نام داد. این فیلم با محوریت مسائل منطقه و تهدیدات تکفیری در ایران و سوریه جلوی دوربین رفته است و به طور حتم یکی از شانس‌های سیمرغ سی‌و‌ششمین جشنواره فیلم فجر محسوب می‌شود.

هادی حجازی‌فر و بابک حمیدیان از بازیگران مطرح ایرانی هستند که در این به ایفای نقش پرداخته‌اند. مهرداد خوشبخت تدوین اثر را بر عهده داشته و فیلمبرداری "به وقت شام" برعهده مهدی جعفری است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *