باید جلوی تقاضای مواد مخدر را بگیریم/ 70 درصد کشفیات در شرق کشور انجام می شود

9:41 - 31 شهريور 1396
کد خبر: ۳۵۱۲۰۶
جانشین رئیس پلیس کشور گفت :باید جلوی تقاضای مواد مخدر را بگیریم و آن را کاهش دهیم.

باید جلوی تقاضای مواد مخدر را بگیریم/ 70 درصد کشفیات در شرق کشور انجام می شودبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، سردار اسکندر مومنی شب گذشته در بدو ورود به کرمان و بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پلیس این استان گفت: تنها مبارزه با مواد مخدر كافی نيست، بلكه مقابله با اين موضوع، نيازمند همكاری همه جانبه است.

سردار مومنی،افزود: خوشبختانه با تلاش مضاعف پليس كرمان، اين استان با كاهش قابل توجه وقوع جرايم خشن و افزايش ۳۰ درصدی كشفيات مواد مخدر روبرو بوده و همين مسائل سبب بهبود شاخص های امنيتی استان كرمان نسبت به سال گذشته شده است.

وی در خصوص راهكارهای پليس در مقابله با پديده شوم مواد مخدر اظهار داشت: پليس در اين رابطه دو موضوع را پيگيری می كند که قدم اول پيشگيری است و اين مسئله نيازمند همكاری خانواده ها، نهادها و رسانه ها است تا تقاضا برای مواد مخدر كاهش پيدا كند.

سردار مومنی ادامه داد: موضوع ديگر، مبارزه با قاچاق مواد مخدر است كه پليس به صورت جدی آن را پيگيری می كند.

وی تصریح کرد: استان كرمان در مسير ترانزيت محموله های مواد مخدر قرار دارد و سعی بر اين است تا با اشرافيت كامل بر كوير و استفاده از فناوری های جديد، كنترل دقيقی در خصوص مبارزه با مواد مخدر صورت گيرد.

جانشين نیروی انتظامی گفت: بیش از ۷۰ درصد كشفيات مواد مخدر متعلق به شرق كشور است كه استان كرمان نقش عمده ای در اين آمار دارد.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *