رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

میثاقیان: این باخت تقصیر من است/ بازی خوبی ارائه ندادیم

20:36 - 30 شهريور 1396
کد خبر: ۳۵۱۰۹۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: هر کسی خوب باشد، در ترکیب اصلی بازی می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی ، اکبر میثاقیان در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال گسترش فولاد اظهار داشت: حرفی ندارم. ما بازی را باختیم. دیدید که چقدر موقعیت گل داشتیم. به گسترش فولاد تبریک می‌گویم. ما این بازی را به خودمان باختیم و بازی همیشگی خود را ارائه ندادیم.

وی گفت: حدود 20 موقعیت گلزنی داشتیم اما فایده‌ای نداشت. گسترش فولاد هم خیلی خوب دفاع کرد و در نهایت پیروز شد. دقیقاً همان بازی را که ما در خانه حریفان ارائه دادیم، گسترش فولاد مقابل ما اجرا کرد.

سرمربی سیاه‌جامگان در پاسخ به این پرسش که آیا برای نتیجه نگرفتن این تیم در خانه، مشکلی مقابل سیاه‌جامگان وجود دارد یا خیر، گفت: مشکل خاصی نیست. فوتبال همین است و یک هفته می‌بریم و یک هفته می‌بازیم. در این مسابقه تمرکز لازم را نداشتیم، بازی خوبی به نمایش نگذاشتیم و در شرایط همیشگی نبودیم. اگر در فوتبال 9 نفر بدوند شاید ببرید اما امروز چهار پنج نفر از بازیکنانم دویدند. البته این باخت تقصبر من است.

میثاقیان درباره نیمکت‌نشینی محمد ناصری، دروازه‌بان سیاه‌جامگان و پیام ملکیان گفت: هر کسی خوب باشد، در ترکیب اصلی بازی می‌کند. نوبت بازی به ناصری هم می‌رسد. اگر در هفته‌های آینده عین‌افشار را در ترکیب اصلی قرار ندهم و ناصری دروازه‌بان اصلی ما باشد، می‌گویید چرا عین‌افشار در ترکیب حضور ندارد؟!



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *