ویسی: سپیدرود برای نباختن بازی می‌کرد/ تمام‌کننده نداشتیم

22:15 - 30 شهريور 1396
کد خبر: ۳۵۱۰۹۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: برای تیمی که می‌خواهد در نیمه ابتدایی جدول باشد این آمار خوب نیست، موتورمان هنوز روشن نشده است.

به گزارش گروه ورزشی ، عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال سپیدرود رشت اظهار داشت: توانستیم یک بازی سراسر هجومی انجام دهیم و از حریف در اکثر دقایق بیشتر بازی برتر باشیم. بعد از باخت هفته قبل اینطور بازگشتن راضی کننده است اما می‌توانستیم برنده شویم. سپیدرود برای نباختن بازی می‌کرد ولی دریافت یک امتیاز را به آنها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: موقعیت‌های خوبی داشتیم اما متأسفانه تمام کننده نداشتیم، اگر می‌توانستیم از موقعیت‌هایی که به دست آوردیم بهره ببریم در نهایت برنده بازی می‌شدیم.

وی در مورد وضعیت حکیم نصاری و طالب ریکانی گفت: هنوز گزارش ما به باشگاه نرسیده و باشگاه به وقتش به این مسئله رسیدگی می‌کند. با توجه به اینکه بازی بعدی‌مان که روز سه‌شنبه برگزار می‌شود وقت برای برگزاری کمیته انضباطی نیست اما در کل باشگاه هر تصمیمی بگیرد از آن پیروی می‌کنیم. 

ویسی در رابطه با غیبت رضا کرملاچعب گفت: ما امروز می‌توانستیم ۲ بازیکن زیر ۱۹ سال استفاده کنیم و در لیست داشته باشیم، از رضا کرملاچعب راضی نبودیم و او را خط زدیم. کرملاچعب از خوب‌های استان است که می‌دانم با تلاش بیشتر به جایگاهش در تیم خواهد رسید.

سرمربی استقلال خوزستان در پایان گفت: بعد از شکست سنگین مقابل ذوب‌آهن عملکرد امروزمان راضی کننده است. ما روی توپ‌های ۵۰-۵۰ و مصاف‌های سوم برنده بودیم، موقعیت‌های خوبی داشتیم اما گلزنی نکردیم. آمار گلزنی ما به هیچ وجه خوب نیست، برای تیمی که می‌خواهد در نیمه ابتدایی جدول باشد این آمار خوب نیست، موتورمان هنوز روشن نشده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *