رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

200 میلیون را برای کولئوس هزینه کنیم یا اوتلندر؟

17:45 - 30 شهريور 1396
کد خبر: ۳۵۱۰۹۰
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
چند ماهی میشود که میتسوبیشی اوتلندر با رقیبی جدی در بازار روبه‌رو است. شاسی بلند زیبای فرانسوی در سال 96 بسیاری از رقبای خود را در بازار ایران به چالش کشیده است.

به گزارش گروه فضای مجازی ، در حال حاضرفروش رنو کولئوس به دلیل تقاضای زیاد، موقتاً از سوی نگین خودرو متوقف شده و تنها در بازار آزاد آن‌هم با قیمت 210 تا 220 میلیون تومان قابل خریداری است، اما میستوبیشی اوتلندر تیپ 5 با بهای 227 میلیون تومان توسط شرکت آرین موتور پویا به فروش می‌رسد و نیازی به جست‌وجوی زیادی در بازار نمی‌باشد.

 

از لحاظ کیفی باید گفت هردو خودرو در سطح مطلوبی قرار دارند و نمی‌توان به هیچ‌یک خرده خاصی گرفت.

 

در بحث فنی، کولئوس با پیشرانه 2.5 لیتری و اوتلندر با قلب 2.4 لیتری توان مشترک 170 اسب بخار را ارائه می‌کنند. با این وجود، شتاب اولیه 9.8 ثانیه‌ای، مصرف سوخت ترکیبی 8.3 لیتری و تجهیزات کامل‌تر همچون صندلی‌های برقی با روکش چرم، گرم‌کن و ماساژور و نیز سقف پانوراما، موجبات برتری قدبلند فرانسوی بر رقیب ژاپنی با شتاب اولیه و مصرف سوخت ترکیبی به ترتیب 10.5 ثانیه و 10.5 لیتر را فراهم می‌سازند.

 200 میلیون را برای کولئوس هزینه کنیم یا اوتلندر؟

از نظر ظاهری و داخلی نیز طراحی کولئوس زیبا و مدرن‌تر است، حال آنکه که اوتلندر شکل و شمایل ساده‌تری دارد.

 

به طور خلاصه میتوان نتیجه گرفت رنو کولئوس با توجه به موارد ذکر شده انتخابی بهتر و کارآمدتر است.

 

اگر بخواهید کولئوس با شاسی بلند هایی با قیمت کمی بیشتر مقایسه کنیم رقبای سرسخت تری مقابل خود می بیند نظیر هیوندای سانتافه ، کیا سورنتو و یا نیسان

منبع خبر : ایران جیب


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *