ابلاغ دستورالعمل پیشگیری از وقوع حادثه به مدیران هیئات‌ مذهبی مشهد/ تمامی هیئت‎های مذهبی جهت اخذ هرگونه انشعابات فرعی، ملزم به هماهنگی با شرکت برق هستند

10:58 - 30 شهريور 1396
کد خبر: ۳۵۱۰۱۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
قاضی بخشی محبی از ابلاغ دستورالعمل پیشگیری از وقوع حادثه جانی و مالی به مدیران هیئات‌ مذهبی مشهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، قاضی محمد بخشی محبی از ابلاغ دستورالعمل پیشگیری از وقوع حادثه جانی و مالی به مدیران هیئات‌ مذهبی مشهد خبر داد و گفت: شرکت توزیع برق مشهد با مجوز قانونی از دادستانی می‌تواند نسبت به رفع مزاحمت‌ها و حوادث اقدام کند.

وی ادامه داد: هیئات مذهبی از نصب پرده نوشته عرضی ما بین پایه‌های فلزی, سیمانی و چوبی پایه‌های برق معابر خودداری و از نصب پرچم بر روی کلیه پایه‌های برق معابر خودداری کنند.

بخشی محبی تصریح کرد: با عنایت به برپایی خیمه‌ها و ایستگاه‌های عزاداری, از مهار داربست‌ها به پایه‌های برق جداً خودداری کنند؛ تامین برق خیمه‌های عزاداری سطح شهر صرفاً توسط شرکت توزیع برق با رعایت تمامی موارد ایمنی و فقط برای خیمه‌هایی خواهد بود که مجوز لازم را از شهرداری و مدیریت هیئات مذهبی و ستاد امر به معروف مشهد اخذ کرده باشند، انجام خواهد شد.

معاون دادستان مشهد خاطرنشان کرد: تمامی هیئت‎های مذهبی که خواهان برپایی خیمه و یا ایستگاه‌های عزاداری هستند، جهت اخذ هرگونه انشعابات فرعی، ملزم به هماهنگی با شرکت توزیع نیروی برق مشهد جهت رعایت نکات ایمنی هستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *