رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خرمگاه: امیدوارم هواداران استقلال در آینده روزهای خوبی را ببینند/ کاری را می‌کنیم که شرایط به نفع استقلال باشد

23:46 - 29 شهريور 1396
کد خبر: ۳۵۰۹۷۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی مستعفی تیم فوتبال استقلال گفت: من از جانب دیگر اعضای کادر صحبت نمی‌کنم، اما امیدوارم هواداران استقلال روزهای خوبی را در آینده ببینند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، محمد خرمگاه پس از تساوی یک - یک استقلال مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: همان‌طور که دیدید اگر امروز قرار بود واقعیت فوتبال اتفاق بیفتد، باید ما برنده بازی می‌شدیم. گل تیم ذوب‌آهن آن‌طور که ما دیدیم آفساید بود. شرایط‌ خوبی در بازی امروز داشتیم، اما پس از دقیقه 77 که گل خوردیم هواداران انرژی منفی به تیم دادند و بعد از آن شش هفت توپ را بازیکنان‌مان از دست دادند.

وی ادامه داد: بعد از بازی با منصوریان به این نتیجه رسیدیم که با باشگاه قطع همکاری کنیم. من از جانب دیگر اعضای کادر صحبت نمی‌کنم، اما  امیدوارم هواداران استقلال روزهای خوبی را در آینده ببینند.

مربی تیم استقلال در ادامه برای این تیم آرزوی موفقیت کرد و گفت: من تا این لحظه عضو کادر فنی استقلال بودم و می‌خواستم به این تیم کمک کنم تا شرایط عوض شود. از این به بعد من برای استقلال یک هوادار خیلی خوبم و به‌عنوان یک هوادار به ورزشگاه می‌آیم تا تیمم را تشویق کنم. امیدوارم روزهای قشنگی در انتظار استقلال باشد. مطمئنم این تیم شرایط خیلی خوبی خواهد داشت. امیدوارم هر اتفاقی می‌خواهد رخ دهد، برای استقلال خیر و خوب باشد.

در ادامه یکی از خبرنگاران به خرمگاه گفت: «فکر نمی‌کنید صحبت‌های ملکی باعث ناراحتی و استعفای کادر فنی شد؟»، وی در این مورد گفت: فکر می‌کنم اگر در مورد آن صحبت نکنیم، قشنگ‌تر است.

خرمگاه در پاسخ به این پرسش که «چه شد استقلال به این روز افتاد؟»، تصریح کرد: ما شرایط‌مان جوری شد که مجبور شدیم چهار بازیکن را یک دفعه عوض کنیم و از آنها در پست‌های غیرتخصصی بهره ببریم. ما آمدیم پست‌هایی که در آن کمبود داشتیم را با بازیکنان غیرتخصصی پر کنیم، اما جاهای دیگر را خراب کردیم. در حد اجبار کارهایی کردیم که به ضرر تیم شد. چند بازیکن‌مان در هفته‌های نخست مصدوم شدند. الان بازیکنان یکی‌یکی می‌رسند. سجاد شهباززاده الان برگشته است و از اینجا به بعد می‌تواند شرایط بهتری را برای استقلال رقم بزند. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد، این بچه‌ها روزهای قشنگی ببینند و ما هم لذت ببریم.

مربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه «اگر با استعفای شما و علیرضا منصوریان موافقت نشود، تکلیف استقلال چه خواهد بود؟»، یادآور شد: ما آمده بودیم به استقلال کمک کنیم، اما به این نتیجه رسیدیم که نمی‌توانیم. امیدوارم هر فردی می‌‌آید، بتواند روزهای قشنگی برای استقلال رقم بزند.

وی با اشاره به بازیکنانی که جذب این تیم شدند و در پاسخ به این پرسش که آیا این بازیکنان به درد استقلال خوردند یا خیر؟، گفت: بازیکنانی جذب شدند که بیشتر به ما کمک کنند.

خرمگاه پس از مواجه شدن با صحبت‌های یکی از خبرنگاران که به او گفت: «گفته می‌شد حتی اگر امروز بازی را ببرید، باز هم استعفا خواهید داد»، تصریح کرد: ما اگر بازی را برده بودیم، این هوادار حمایت می‌کرد. ما مثل یک سرباز تا آخرین قطره خون سعی کردیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. الان هم کاری را می‌کنیم که شرایط به نفع استقلال باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *